70 praktyków call center w jednym miejscu?


2012-08-23
To będzie najbardziej merytoryczne i konstruktywne wydarzenie branży Customer Contact Center w tym roku.

Już 12. września rozpocznie się I Spotkanie Forum Call Center - wyjątkowe wydarzenie praktyków skupionych wokół idei dobrych praktyk branżowych oraz sprawdzonych strategii. Tematami przewodnimi spotkania są zwycięskie strategie oraz standardy dla rynku Customer Contact Center.

„Naszym celem jest wypracowanie oraz dostarczenie wzorców, dobrych praktyk, sprawdzonych koncepcji w zakresie zarządzania i strategii organizacji contact center” – mówi Maciej Buś prezesem zarządu Instytutu Zarządzania Conatct Center organizatora spotkania . „Pierwsze Spotkanie Forum Call Center to miejsce współdziałania, rozwoju oraz integracji środowiska Customer Contact Center.”

Organizatorzy zapewniają:

Będzie merytorycznie -  mówimy o branży, o praktyce zarządzania, o profesjonalizmie branży w praktycznym wymiarze. Pokażemy twarde dane, sprawdzone sposoby i skuteczne strategie;
Będzie konkretnie - bez owijania w bawełnę i niedopowiedzeń, bez nadętej autpromocji i prezentacji o niczym. Każdy wątek poruszony podczas spotkania znajdzie swoje pogłębienie i wnioski.
Będzie konstruktywnie - to jest spotkanie dla ludzi branży Customer Contact Center. Efektem spotkania mają być: sformułowane wnioski z debat i dyskusji, podjęte lub zainicjowane działania. Będzie użytecznie! 
Będzie inaczej - zapraszamy do współdziałania, rozwoju i integracji. Z dala od biura, w przyjaznej i motywującej atmosferze skutecznie połączymy obszar konferencyjny (wykładowy), rozwojowy (szkolenie managerskie) oraz integracyjny (ludzie, miejsce, odpoczynek, wspólna praca)
Będzie gorzko- ponieważ w końcu trzeba powiedzieć na głos o sprawach, które „bolą” branżę. Chcemy być motorem pozytywnych zmian, chcemy zdefiniować problem i zacząć go rozwiązywać. 
Będzie aktywnie - proponujemy wiele form współdziałania, Nasze spotkanie nie będzie wysłuchiwaniem prelekcji - chcemy aby poruszane wątki były rozwijane z udziałem uczestników ... na sali konferencyjnej, w kuluarach, w sali warsztatowej, na świeżym powietrzu

Swój udział w spotkaniu już potwierdzili menagerowie największych call center różnych sektorów m.in.: BZ WBK, Holicon, Arteria, Gallup Polska, DHL Express, Eurobank, South Western BPO, Interactive Intelligence.

Spotkanie odbędzie się w terminie 12 – 14.09.2012 w hotelu Masuria **** Worliny 13, Łukta (woj. warmińsko-mazurskie). Więcej informacji na stronie spotkania: http://forumcallcenter.pl/spotkanie/119-i-spotkanie-forum-call-center.html


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Forum Call Center
http://www.forumcallcenter.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl