80 produktów marki Dobry Wybór w 2011 r.
Asortyment marki własnej Kolportera, znanej pod nazwą Dobry Wybór, został w maju br. powiększony o dziewięć nowych produktów, na które składają się różne rodzaje konserw rybnych, pasztet z pieczarkami oraz karma dla psów i kotów. Obecnie pod marką Dobry Wybór sprzedawanych jest 38 produktów.
Nowością smakową wśród pasztetów marki Dobry Wybór jest pasztet z pieczarkami.
Po raz pierwszy w asortymencie marki własnej Dobry Wybór znalazło się jedzenie dla zwierząt: trzy rodzaje karmy dla psów oraz dwa rodzaje dla kotów.
Kolporter konsekwentnie realizuje swoją zapowiedź, że do końca 2011 r. w sprzedaży będzie 80 produktów marki Dobry Wybór, pochodzących od sprawdzonych polskich producentów. – W tym roku do oferty weszły już m.in. konserwy mięsne i warzywne, flaczki w rosole oraz musztarda, a w planach na najbliższe miesiące są owoce w puszkach – informuje dyrektor handlowy Kolportera Krzysztof Żądło.
Produkty marki Dobry Wybór są na rynku od maja 2010 roku. Obecnie pod tą nazwą sprzedawanych jest 38 produktów. Oprócz wspomnianych wyżej, w swojej ofercie dystrybucyjnej Kolporter ma ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki , fasolkę po bretońsku, a także orzeszki solone.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym ponad 60 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|