920 zakłada rozmiar XL
Linia atramentów Black Pointa w rozmiarze XL wzbogaca się o kolejne modele. Do innowacyjnej gamy wydajnych produktów dołącza zestaw przeznaczony do kolorowych drukarek HP Officejet. Czarny atrament BPH920XL jest o 50% bardziej opłacalny od materiałów producenta sprzętu, a każdy kolorowy o prawie 17%
920-tki wchodzą na rynek w zestawie. Atrament BPH920XLBK gwarantuje o 50% większe oszczędności w porównaniu do materiałów producenta sprzętu, natomiast BPH920XLCMY o 17%. Czarna BPH920XL-ka drukuje 1900 stron. To o 700 więcej niż oferuje producent drukarek. Wydajność kolorowych BPH920XL-i jest równa OEM i wynosi 700 stron.
– Nasze najnowsze kartridże atramentowe doskonale wpisują się w charakterystykę produktów z linii XL. Są bardziej wydajne od tuszu producenta sprzętu, co w połączeniu z niską ceną wydrukowanej strony daje spore oszczędności. Kiedy skorzystamy z atramentów w zestawie, stają się one jeszcze większe – mówi Marta Maciejewska, menadżer produktu Black Point SA.
XL-e to flagowa linia w atramentowej ofercie marki Black Point, którą producent konsekwentnie poszerza o kolejne produkty. Obecnie na rynku znajduje się blisko 30 produktów z tej serii. Ich podstawową zaletą jest opłacalność w stosunku do materiałów producentów sprzętu gwarantowana dzięki podniesionej wydajności, stabilnej jakości i atrakcyjnej cenie zakupu. Parametry atramentów BPH920XL, podobnie jak pozostałych kartridży z tej serii potwierdzają normy ISO. Wydajność określono zgodnie z normą ISO/IEC 24711:2006.
Więcej informacji:
Produkt: BPH920XL
Komplatybliność: HP seria Officejet 6500, Officejet 7000, Officejet 7500A, e-All-in-One Officejet 6500A, e-All-in-One Officejet 6500A Plus
Wydajność: czarny 1900 stron, kolory 700 stron
Nadesłał:
Profitcomms
|
Wasze komentarze (1):
-
hexapuma , 2011-10-23 14:13:42
Nie tyle oszczędność przez wydajność tylko przez znacznie większą pojemność. Pytanie czy warto w pracy mam model 6500 z tuszami XL od hp koszt czarno białej kopi w granicy 6-7 gr. Z zamiennikami niestety różnie bywa. Jakością nie dorównują markowym.