Aastra MX-ONE otrzymuje certyfikację Microsoft Lync


2011-11-22
Warszawa, 17 listopada 2011 – Aastra MX-ONE®, manager połączeń dla średnich i dużych przedsiębiorstw, może być teraz integrowany z Microsoft® Lync™. Produkt otrzymał akredytację TekVizion – niezależnego laboratorium odpowiedzialnego za testy i certyfikacje.

Akredytacja potwierdza interoperacyjność obu rozwiązań.

 

„Przeprowadzone testy były bardzo wszechstronne, a certyfikacja daje naszym klientom większą możliwość wyboru. Manager połączeń MX-ONE to skalowalne i elastyczne rozwiązanie” – mówi Edina Hadzialica, dyrektor zespołu badawczo-rozwojowego Aastra MX-ONE.  „Klienci na całym świecie mogą zintegrować je ze środowiskiem Microsoft Lync lub z naszymi własnymi rozwiązaniami komunikacji zintegrowanej. Certyfikacja jest zwieńczeniem naszej współpracy z firmą Microsoft. To efekt przyjętej przez nas strategii polegającej na oferowaniu produktów najwyższej jakości oraz zapewniania bezpieczeństwa inwestycji i wyboru naszym klientom.”

 

Morten Gulliksen, product manager z firmy Teleconsulting w Oslo, jest jedną z pierwszych osób, które wypróbowały działanie Aastra MX-ONE zintegrowanego z Microsoft Lync. „Jako firma uczestnicząca w programie partnerskim dla sprzedawców, sami zdecydowaliśmy się na integrację MX-ONE z Microsoft Lync. Jak dotąd przyniosło nam to wiele korzyści, m.in. z telefonię wideo i funkcję udostępniania desktopów. Sprawdzając działanie zintegrowanych rozwiązań w naszej własnej firmie, mamy niezbędne doświadczenie, żeby doradzać klientom zainteresowanym połączeniem Microsoft Lync i Aastra MX-ONE” – mówi Morten Gulliksen.

 

„Z naszych doświadczeń wynika, że instalacja odbywa się stabilnie, a oba produkty współpracują ze sobą bez najmniejszych przeszkód. Nowa certyfikacja daje średnim i dużym przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania funkcji managera połączeń Aastry w różnorodnych środowiskach: IP i telefonii cyfrowej” – dodaje.

 

Szeroko skalowalny manager kontroli połączeń MX-ONE jest zaopatrzony w pełny pakiet rozwiązań komunikacji zintegrowanej, takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, a także funkcje konferencyjne i pracy grupowej. Wszystkie z nich mają na celu ograniczenie kosztów oraz zwiększenie wydajności i produktywności firmy. Rozwiązanie MX-ONE jest obsługiwane przez szeroką gamę telefonów biurkowych i bezprzewodowych firmy Aastra.

 

Integracja z Microsoft Lync – platformą komunikacji zintegrowanej firmy Microsoft – jest możliwa w wypadku Aastra MX-ONE pracującego w oparciu o oprogramowanie Telephony Server w wersji 4.1, SP3.

 

Więcej informacji na stronie: http://www.aaastra.com/mx-one-telephony-system.htm


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl