ABC Data S.A. z własną agencją reklamową


ABC Data S.A. z własną agencją reklamową
2012-10-29
Z końcem grudnia 2011r. ABC Data S.A. zdecydowała się na stworzenie Agencji reklamowej ABC Data Marketing, która zajmuje się promocją marki Colorovo i obsługą firm branży IT, w zakresie komunikacji marketingowej, programów lojalnościowych i eventów.

Pomimo tego, że ABC Data Marketing istnieje na rynku niespełna rok, ma już na swoim koncie znaczące sukcesy. Dzięki powiązaniu z ABC Data S.A. kluczowymi klientami i partnerami  ABC Data Marketing są wiodący producenci towarów i rozwiązań IT na świecie, m.in. HP, Dell, Microsoft czy Lenovo. Firma ABC Data Marketing z powodzeniem działa na rodzimym rynku oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

 Prezesem ABC Data Marketing jest Łukasz Tręda, od wielu lat związany z ABC Data S.A., gdzie do tej pory odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii marketingowych poszczególnych grup produktowych. Zespół  ABC Data Marketing to osoby, które o marketingu wiedzą wszystko, a doświadczenie zdobywały zarówno w agencjach marketingowych jak i firmach branży IT. Dewizą zespołu jest indywidualne podejście do każdego klienta i „uszycie” mu strategii na miarę. ABC Data Marketing oprócz działań w kanale B2B wychodzi coraz częściej z akcjami, których odbiorcą jest klient końcowy. 

 „Celem ABC Data Marketing Sp. z o.o. jest wypracowanie dodatkowej wartości dla Grupy Kapitałowej poprzez stworzenie nowej, niespotykanej dotychczas na rynku IT jakości obsługi. Kreatywne podejście do realizacji projektów marketingowych i promocyjnych jest dodatkowym czynnikiem, zwiększającym rozpoznawalność marek ABC Data” – mówi Łukasz Tręda, Prezes ABC Data Marketing.

 Obecnie ABC Data Marketing pracuje m.in. dla: HP, Dell, Lenovo, Microsoft, Intel, Asus, Acer, Western Digital, Xerox, Samsung, Sony, Schneider Electric.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ABC Data Marketing
http://innerlook.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl