ActiveJet najpopularniejszą marką wśród klientów


2011-04-04
Według najnowszych badań przeprowadzonych przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce.

Produkty marki ActiveJet cieszą się największą, bo aż 43,6%[1] popularnością, wśród marek alternatywnych atramentów i tonerów, co niewątpliwie związane jest z ich wysoką jakością i atrakcyjnymi cenami. Asortyment marki ActiveJet cieszy się coraz większym zainteresowaniem nie tylko wśród klientów indywidualnych, ale coraz częściej także wśród przedsiębiorstw i innych klientów instytucjonalnych.

- W ciągu ostatnich dwóch lat obserwujemy regularny wzrost sprzedaży naszych materiałów eksploatacyjnych wśród resellerów. Dane te znajdują swoje odzwierciedlenie w okresowych raportach komórki badawczej pisma IT Reseller. Z każdym rokiem w rankingu popularności PART IT Reseller wypadamy coraz lepiej wśród innych marek zamienników. Moim zdaniem to najlepszy dowód na to, że nasze produkty są bardzo dobre. Coraz więcej klientów po nie sięga, co przekłada się na popularność marki – mówi Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.

Tusze i tonery ActiveJet to artykuły bardzo zaawansowane pod względem technologicznym. Celem ich producenta jest zaoferowanie jakościowo zamienników zbliżonych przynajmniej do OEM, dlatego też stosowane są specjalnie wyselekcjonowane komponenty i unikalne techniki produkcji.

- Kładziemy duży nacisk na kontrolę jakości, w związku z czym nasze produkty są testowane na kilku etapach, jak również poddawane badaniom i różnym testom prowadzonym przez laboratoria badawcze oraz niezależne ośrodki – tłumaczy R. Ornowski.

Zaufanie do marki ActiveJet potwierdzają liczne tytuły, takie jak np. tytuł Lidera Marki, trzykrotny tytuł Jakość Roku (2007,2008,2009), Złoty Laur Klienta 2009 i 2010, Studencka Marka 2007 i 2009. ActiveJet jest również zwycięzcą wielu testów jakości przeprowadzonych przez niezależne laboratoria oraz zdobywcą licznych certyfikatów m.in. GRCI, IPL RIT. Właściciel marki ActiveJet ma bardzo dobre zaplecze logistyczne. Dzięki temu gwarantuje łatwą dostępność do produktów, co przekłada się na wysoką jakość obsługi. Wszystko to, by również w przyszłości nie zawieść swoich klientów i podtrzymać zasadność uzyskanych jak dotąd tytuły.

 



[1] Źródło: badanie najpopularniejszych marek materiałów alternatywnych wg PART IT Reseller, ITReseller nr 6/2011.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Action S.A.
http://www.action.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl