Adexon z kampanią dla Aquaphor


2016-12-15
Sieć reklamy Adexon realizuje kampanię na Facebooku dla producenta dzbanków do filtrowania wody Aquaphor. Działania reklamowe trwają od 5 do 22 grudnia.

Świąteczna kampania promuje nowy produkt firmy – dzbanek filtrujący Aquaphor Onyx z wkładem magnezowym. Promocja polega na odsłonowych działaniach display ze świąteczną grafiką ukazującą nowość marki. Celem kampanii jest dotarcie do matek i osób dbających o zdrowie, dom, rodzinę oraz do promotorów zdrowego trybu życia.

 

Coraz więcej osób przekonuje się do stosowania filtrów do wody, jednak niewiele z nich wie jak ważne jest, aby zawierał on odpowiednie minerały. Celem filtrów jest oczyszczanie wody, ale nie powinny one pozabawiać jej korzystnych dla organizmu właściwości. Tu na pomoc przychodzi Dzbanek Onyx wyposażony w skład magnezowy, który dostarcza właściwą ilość składników odżywczych, jaką powinna zawierać pita przez nas woda – komentuje Marzena Lewandowska, Dyrektor Marketingu i PR  Aquaphor Poland Sp. z o.o.

Ta kampania promuje nie tylko produkt ale także zdrowy tryb życia. Filtrowana woda staje się coraz bardziej popularna wśród mieszkańców zarówno dużych, jak i mniejszych miast, stąd bardzo ważne dla marki jest szerokie dotarcie do osób, które dbają o zdrowie swoje i swoich bliskich – dodaje Mariusz Maksymiuk CEO Adexon.

Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych. Dzięki nim jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej izapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej.

AQUAPHOR Poland to oddział międzynarodowej firmy AQUAPHOR Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo-produkcyjno-handlową w 43 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, a ostatnio także filtrów dedykowanych do przemysłu.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl