Akcje i atrakcje Agory na medal!


2012-03-29
Trzecie miejsce pod względem liczby aktywnych działań marketingowych – Agora Bytom jedną z najlepszych galerii w Polsce według „Galeriihandlowych.pl”. Magazyn podsumował akcje marketingowe organizowane w blisko 350 galeriach w całym kraju w 2011 roku.

Agora Bytom spisała się na medal. Magazyn „Galeriehandlowe.pl" podsumował wszystkie eventy organizowane w polskich galeriach w 2011 roku. Na podstawie 4000 materiałów opublikowanych na stronie internetowej magazynu powstał szeroki raport zliczający wszystkie aktywne działania marketingowe. Spośród blisko 350 galerii z całego kraju Agora Bytom zajęła znakomite trzecie miejsce.  


- To świetny wynik pokazujący ciężką pracę, jaką wykonaliśmy w ciągu całego roku. Miesięcznie przygotowywaliśmy średnio około trzech koncertów i premierową wystawę w Galerii na Poziomie. Nie zabrakło również efektownych wyprzedaży, eventów modowych, charytatywnych, prozdrowotnych i sportowych. Jak się okazuje, mało kto w Polsce może pochwalić się takim wynikiem - mówi Mirosław Cechowski, dyrektor Agory Bytom.

W obszernym raporcie opublikowanym przez „Galeriahandlowe.pl" podkreślono duże zaangażowanie Agory Bytom w organizację bardzo zróżnicowanych akcji, adresowanych do wielu grup klientów. W minionym roku Agora zorganizowała masowe występy największych gwiazd popu - Patrycji Markowskiej, Ewy Farnej, czy zespołu Afromental, które przyciągały dziesiątki tysięcy ludzi. Ale nie brakowało kameralnych imprez, jak chociażby piątkowych koncertów z cyklu „Muzyka na Poziomie". Wśród imprez były te adresowane do dzieci, ich rodziców, akcje prozdrowotne oraz aktywne działania marketingowe ściśle związane z kulturą regionu i miasta. Tu podkreślono szczególną rolę Galerii na Poziomie, która stała się w 2011 roku jednym z najciekawszych w regionie miejsc, prezentującym sztuki wizualne. - To ważne, że raport uwzględnił różnorodność naszych działań. Ale najważniejsze to zadowolenie naszych klientów. Bo to dla nich organizowane są wszystkie akcje - mówi Mirosław Cechowski.

Bogate działania marketingowe to część strategii budowania silnej pozycji Agory. Jej celem jest utrwalenie wizerunku wiodącego centrum handlowego w Bytomiu, zbudowanie relacji z klientami i długofalowy wzrost liczby klientów oraz obrotów centrum. Tak aktywna działalność skutkowała ponad 30% wzrostem obrotów w pierwszych dwóch miesiącach 2012 roku.

Lista nagród i wyróżnień, które w swojej krótkiej historii otrzymała Agora Bytom robi się coraz dłuższa. Krótko po otwarciu Agorę wyróżniono tytułem „Koncept Roku 2010" w konkursie Shopping Center Awards dla najlepszych galerii handlowych w Polsce.  Agora została także doceniona przez jury najbardziej prestiżowego konkursu architektonicznego na Śląsku - „Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Śląskiego 2011". Galerię wyróżniono w kategorii urbanistyka, za wkomponowanie tak dużego obiektu w śródmiejską zabudowę Bytomia. Agora znalazła się również w pierwszej dziesiątce najlepszych projektów tego konkursu w głosowaniu internautów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Profitcomms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl