AliExpress obchodzi 8. urodziny!


AliExpress obchodzi 8. urodziny!
2018-03-21
Ponad 200 krajów, w których dostępna jest usługa AliExpress, będzie w tym samym czasie świętować urodziny marki.

Między 28 a 30 marca miliony produktów spośród 40 kategorii, m.in.: moda, technologia, dom i ogród, Wielkie Marki – zostaną przecenione o 50%, a 100 milionów członków otrzyma dodatkowe nagrody. Wartość rabatów zniżkowych osiągnie wartość 200 milionów dolarów!

 

Z okazji 8. Urodzin, AliExpress zaprasza wszystkich użytkowników e-commerce do udziału
w jednych z największych zakupów w historii. Od 28 do 30 marca klienci będą mogli zapoznać się z licznymi promocjami. W tym najgorętszym okresie platforma handlu elektronicznego, przeprowadzi rekordową sprzedaż w swojej historii! Ponad 100 milionów użytkowników AliExpress na całym świecie wraz ze swoimi zakupami otrzyma ekskluzywne nagrody. Dodatkowo platforma przygotowała kupony o wartości 200 milionów dolarów obejmujące 50% rabatu na produkty i 100 milionów w ekskluzywnych kuponach w ramach korzyści
z członkostwa.

W czasie urodzinowej sprzedaży na AliExpress, swoją premierę będą miały takie produkty jak: smartphone Xiaomi Redmi Note 5, okulary VR HD Eachine EV200D FPV, robot sprzątający ILIFE A8 czy plecak z wbudowaną ładowarką Mark Ryden Octopus Design Cross.

Warto już wcześniej odwiedzić stronę AliExpress, bowiem w dniach 17 – 27 marca na platformie będzie trwać okres rozgrzewki, podczas którego kupujący będą mieli okazję skorzystać z licznych atrakcyjnych promocji i rabatów.

W dobie Internetu zakupy online cieszą się dużą popularnością na całym świecie. Ten sposób zakupów pozwala zaoszczędzić czas i wybrać produkt spośród milionów propozycji znajdujących się w jednym miejscu. Poprzez zaproponowanie konsumentom łatwego sposobu dokonywania zakupów, platforma handlu elektronicznego AliExpress (Alibaba Group), zwiększyła swoją obecność na świecie.

Użytkownicy AliExpress to osoby w różnym wieku, zarówno młode jak i dorosłe, szukający unikalnych produktów w najlepszych cenach i przede wszystkim z łatwym dostępem.

Dla platformy bardzo istotne jest to, aby konsumenci mogli odkrywać nowe marki i produkty podczas zakupów, a przede wszystkim, aby wszystko odbywało się w miłej atmosferze. W tym duchu zaplanowane zostało wielkie wydarzenie zakupowe z okazji 8. Urodzin AliExpress. W ciągu ostatniego roku platforma online zwiększyła swoją ofertę o 100 milionów kupujących,                        z czego aż 55% jest zlokalizowanych w Europie, oraz 30 milionów produktów w ponad 40 kategoriach.

W celu uatrakcyjnienia wspólnego świętowania od 27 marca na kanale LiveExing AliExpress pojawią się popularni influencerzy z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii

i Brazylii, którzy podzielą się historiami, recenzjami produktów i darmowymi prezentami. Będzie to również okazja, aby wygrać dodatkowe nagrody. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Paulina Rucińska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl