AliExpress rozpoczyna coroczną wielką wyprzedaż


2019-03-28
AliExpress, globalna internetowa platforma zakupowa, będąca częścią Alibaba Group, ogłosiła start 9. „Wyprzedaży Jubileuszowej” w Polsce we współpracy z lokalnymi partnerami.

Z tej okazji w ramach kampanii przygotowano zniżki do 50% dla polskich klientów. Mogą oni również skorzystać z dodatkowych korzyści oferowanych przez partnerów, na przykład 50% zniżki na przejazdy z aplikacją iTaxi, czy rabatu w wysokości 5 dolarów przy płatności z PayU. Kampania potrwa od 28 do 31 marca.

Wyprzedaż Jubileuszowa jest organizowana co roku, a w jej ramach społeczność użytkowników AliExpress może liczyć na wiele zniżek i ofert specjalnych. W trakcie kampanii polscy klienci będą mogli śledzić trendy w modzie, elektronice i innych kategoriach. Znane marki wspierające tegoroczną kampanię to odkurzacz automatyczny Robotrock, rejestrator jazdy Xiaomi, 70 Mai i - po raz pierwszy - tureckie marki odzieżowe, między innymi Trendyol.

Promocja jest zwieńczeniem aktywnych działań AliExpress w Polsce w tym miesiącu, które rozpoczęła wyprzedaż w ramach udanej współpracy z Cracow Fashion Week. Podczas tego wydarzenia użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć w Polsce ubrania AliExpress na wybiegu. W ramach działań, młody, polski projektant i absolwent SAPU, Piotr Popiołek, zaprezentował kolekcję inspirowaną AliExpress, która będzie dostępna dla polskich użytkowników za pośrednictwem platformy. Relacja z tygodnia mody była również transmitowana do 200 krajów i regionów na całym świecie za pośrednictwem platformy AliExpress.

„Naszym celem jest dać polskim użytkownikom większą szansę na zapoznanie się z AliExpress i naszymi produktami w nadchodzącym roku. Cracow Fashion Week i Wyprzedaż Jubileuszowa to nasz sposób na podziękowanie im za ich lojalność i wsparcie" - powiedział Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Szybki rozwój platformy AliExpress w Polsce to przede wszystkim skutek niezwykle atrakcyjnego stosunku wartości do ceny i szerokiego asortymentu produktów, a także możliwości platformy technologicznej Alibaba Group. Jednym z nowych rozwiązań jest wyszukiwanie wizualne produktów wdrożone w 2016 roku, które jest coraz bardziej popularne wśród użytkowników AliExpress.

W ramach kampanii AliExpress podtrzymuje swoją tradycję, polegającą na zapraszaniu lokalnych partnerów do udziału w projekcie. Użytkownicy iTaxi mogą wprowadzić kod ITAXI328 w aplikacji, aby otrzymać zniżkę w wysokości 50% na 3 przejazdy w czasie trwania kampanii (do 20 zł). Użytkownicy PayU mogą użyć kodu PAYU328 w aplikacji AliExpress, aby otrzymać rabat w wysokości 5 dolarów przy zamówieniach powyżej 35 dolarów. Więcej informacji na temat Wyprzedaży Jubileuszowej można znaleźć tutaj: AliExpress Wyprzedaż Jubileuszowa

 

AliExpress

AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl