Alior Bank rozwija portal zafirmowani.pl i rozpoczyna kampanię promocyjną


2017-04-27
W ramach rozwoju portalu zafirmowani.pl, interaktywnej platformy dla mikro i małych przedsiębiorców, Alior Bank organizuje cykl konferencji i warsztatów dla właścicieli firm i środowiska startupowego.

Stanowią one część szerszej kampanii promocyjnej, obejmującej również szkolenia online i webinaria, jak i działania w mediach oraz portalach społecznościowych.

Platforma zafirmowani.pl, dostępna w formie otwartego serwisu internetowego, została uruchomiona w 2016 r. Serwis jest stale rozbudowywany, m.in. dzięki rosnącej bazie artykułów, wywiadów z przedstawicielami banku oraz materiałów wideo będących dla przedsiębiorców źródłem wiedzy z zakresu: prawa, podatków, kadr i HR, marketingu i bezpieczeństwa. Tematyka poradników, tworzonych we współpracy ze specjalistami m.in. z firmy EY, prawnikami i ekonomistami, obejmuje zagadnienia dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce.

 

Dodatkowo, eksperci dostępni za pośrednictwem portalu, odpowiadają na pytania użytkowników oraz pomagają im w zakładaniu i rozwijaniu własnej działalności.

 

Uzupełnienie artykułów stanowi baza przydatnych dokumentów: wzorów umów o pracę, sprzedaży i innych często wykorzystywanych przez firmy formularzy.

 

Zarejestrowani użytkownicy portalu mogą skorzystać z bezpłatnej księgowości online, którą bank systematycznie rozwija. Po wprowadzeniu kolejnych funkcjonalności umożliwia ona przedsiębiorcom: wystawianie faktur, rozliczanie amortyzacji, monitorowanie płatności oraz terminarza zobowiązań np. wobec ZUS czy US, a także automatyczne generowanie deklaracji podatkowych. Użytkownicy mają dostęp do księgowości z dowolnego miejsca, za pomocą komputera, tabletu czy smartfona.

 

Do portalu regularnie zapraszani są również partnerzy – firmy zewnętrzne, które przygotowują specjalne oferty i rabaty na swoje produkty i usługi. Obecnie użytkownicy mogą skorzystać np. ze zniżek na ubezpieczenia LINK 4, usługi T-Mobile, a nawet bezpłatnego audytu inwestycyjnego firmy doradczej EBDF, specjalizującej się w pozyskiwaniu środków pochodzących z funduszy europejskich.

 

Dzięki interaktywnej platformie przedsiębiorcy nie tylko zyskują kompleksową wiedzę na temat prowadzenia działalności gospodarczej, ale nawiązują również relacje biznesowe i promują swoją firmę. Aby ułatwić pozyskiwanie nowych kontrahentów i partnerów portal zafirmowani.pl umożliwia tworzenie wirtualnych wizytówek, a społeczność przedsiębiorców pozwala na dzielenie się doświadczeniami pomiędzy użytkownikami.

 

Bank rozpoczął kampanię promocyjną portalu zafirmowani.pl, która ma zachęcić mikro i małych przedsiębiorców do korzystania z serwisu, księgowości online i pakietu bezpłatnych narzędzi pomagających w rozwijaniu własnej działalności. Kampania internetowa obejmie m.in. wysyłkę e-mailingów oraz działania zasięgowe pozwalające dotrzeć z ofertą do przedsiębiorców. Bank zorganizuje także konferencje i warsztaty z udziałem właścicieli małych firm i startupów w Google Campus Warsaw, jak również cykl webinariów i szkoleń online. Będą dotyczyć m.in. tematyki związanej z funduszami unijnymi i pomocą de minimis, kosztami w działalności gospodarczej, e-marketingu oraz zagadnień związanych z komunikacją. Kampania będzie prowadzona również w mediach i portalach społecznościowych, a użytkownicy kierowani będą na stronę: http://zafirmowani.aliorbank.pl.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl