Amica przedłużyła umowę z Agnieszką Radwańską
Amica przedłużyła umowę o współpracy z Agnieszką Radwańską. Współpraca z najlepszą polską tenisistką, od lat należącą do światowej czołówki, wspomaga przede wszystkim działania wizerunkowe Amiki. Inteligentny styl prezentowany przez Radwańską na korcie jest tu traktowany jako metafora inteligentnych rozwiązań oferowanych przez Amikę.
Kontynuacja współpracy Amiki z Agnieszką Radwańską oznacza, że znów będziemy mieli okazję śledzić jej sukcesy zarówno na światowych kortach tenisowych, jak i poznać ją bliżej, od kuchni.
- Przedłużenie umowy z Amiką było dla mnie czymś naturalnym. Ambitne cele da się zrealizować tylko w dłuższym horyzoncie czasowym – pod tym kątem wyznajemy podobną filozofię działania i to mi się podoba. Jestem przekonana, że znowu uda nam się przygotować kampanię, która odbije się echem. Ciekawa jestem, czy tym razem ekipa kreatywna każe mi się wcielić w rolę kucharki – żartuje Agnieszka Radwańska, która nie ukrywa, że nie zdążyła jeszcze posiąść wyrafinowanych zdolności kulinarnych. - Moje życie to niekończące się podróże po świecie, ale nie ma to jak usiąść na własnej kanapie i zjeść we własnej kuchni – mówi Agnieszka Radwańska.
Aktualnie najlepsza polska tenisistka przygotowuje się do nowego sezonu, by znów zadziwić cały świat wyjątkową techniką, odwagą i polotem. Amica też szykuje wielką formę – obecne multimedialne działania promocyjne są pewnym przetarciem przed tym, co pokaże niebawem. Już na początku 2014 roku Amica i Radwańska wystąpią ramię w ramię w nowym spocie telewizyjnym, który dla wielu może okazać się dużą niespodzianką.
–  Agnieszka Radwańska pasuje do  naszego konceptu, bo tak jak Amica ma  swój niepowtarzalny sposób na  walkę z potężną konkurencją: to właśnie  nasz inteligentny styl pozwala  nam skutecznie przeciwstawiać się sile  wielkich koncernów – mówi Krzysztof Rutkowski z Amiki Handel i Marketing.   - Pierwsza reklama telewizyjna z udziałem Agnieszki Radwańskiej  została  zauważona i szeroko komentowana. Mamy zamiar powtórzyć ten  sukces i  pokazać konsumentom, że ciągle się rozwijamy i że mogą na nas  liczyć – dodaje Rutkowski.
Amica 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)
        
 
	      		       
                     
                






