Amica rzuca Wyzwanie


Amica rzuca Wyzwanie
2012-03-30
Właśnie ruszył nowatorski program testów sprzętu AGD - Amica Wyzwanie. W programie tym osoby o różnym stopniu znajomości nowych technologii, sztuki gotowania oraz odmiennych preferencjach testują sprzęt marki Amica oraz jego funkcjonalności. Każdy w dowolnej chwili może być odbiorcą tego programu.

Pierwszym etapem akcji był casting na prowadzącego program testów sprzętu AGD. Internauci zgłaszali swoje kandydatury pod adresem www.towlasnieja.pl.

Chętni przesyłali swoje zdjęcie oraz krótki film (do 60 sekund), w którym opowiadali o sobie i próbowali przekonać jury, że to właśnie oni powinni poprowadzić program. W rezultacie tej próby do poprowadzenia programu zostały wybrane trzy osoby – sprzedawca AGD, inżynier i projektant (designer).

Do udziału w pierwszym odcinku zaproszono kilkuletniego chłopca oraz koło gospodyń wiejskich. Ich zadaniem było poradzenie sobie w jak najkrótszym czasie z funkcją innowacyjnego, zaawansowanego technologicznie programatora I-Cook Timer, w jaki wyposażone są piekarniki z linii Integra. Uczestnicy w ramach testu mieli upiec kurczaka z chrupiącą skórką. Jak poradzili sobie z tym zadaniem, można przekonać się, oglądając pierwszy odcinek programu w serwisie www.amicawyzwanie.pl.

W tym samym miejscu będą publikowane także następne odcinki programu Amica Wyzwanie, aby wszyscy zainteresowani mogli na bieżąco śledzić zmagania uczestników z nowoczesnym sprzętem AGD i kulinarne wyzwania, przed jakimi będą stawali. Przy okazji zapoznają się również z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i nowymi funkcjami dostępnymi w urządzeniach marki Amica. Internauci znajdą tam też porady ekspertów, a także wyczerpujące informacje o dostępnych produktach i przeprowadzanych akurat promocjach.

Program Amica Wyzwanie jest elementem działań mających na celu odświeżenie wizerunku jednej z najpopularniejszych polskich marek, głęboko zakorzenionej w rodzimej tradycji, która jednocześnie z impetem podbija rynki zagraniczne. Jest to także kolejna realizacja agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowana dla Amiki.

Z pewnością nie jest to ostatnie słowo w komunikacji Amiki z użytkownikami sprzętu AGD, którym zależy na wysokiej, powtarzalnej jakości, niezawodności i łatwości obsługi. Z Amiką warto być na bieżąco, opłaca się z nią utrzymywać stały kontakt, zwłaszcza by śledzić nowości, które są odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a także podejmować wyzwania takie jak opisane wyżej.

Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl