Android Pay od poniedziałku dostępny we wszystkich sklepach Netto
Firma Netto we współpracy z Google uruchomiła, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, rewolucyjną formę płatności, czyli Android Pay. Już od 21 listopada będzie ona dostępna we wszystkich sklepach Netto. Firma Netto już 21 listopada 2016 roku umożliwi swoim klientom dokonywanie płatności poprzez system Android Pay. Dzięki tej metodzie użytkownicy systemu Android mają możliwość w łatwy i bezpieczny sposób zapłacić za swoje zakupy we wszystkich sklepach Netto.
- Wprowadzenie systemu Android Pay do sklepów Netto jest rozwiązaniem, dzięki któremu klienci naszych sklepów mogą robić codzienne zakupy w szybki, a jednocześnie bezpieczny sposób - komentuje Mariola Skolimowska, PR Communication Manager Netto Polska.
System Android Pay jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy wybrać urządzenie, na którym zainstalujemy aplikację i dodać do niego swoją kartę kredytową lub debetową. System jest kompatybilny z urządzeniami wyposażonymi w moduł NFC, zapewniającym komunikację między różnymi urządzeniami. Następnie instalujemy aplikację Android Pay, którą można pobrać z Google Play. Sam proces płacenia polega na zbliżeniu odblokowanego telefonu do terminala. W przypadku transakcji powyżej 50 zł, konieczne jest wpisanie kodu PIN. Co ważne, transakcje przeprowadzane w ten sposób są w pełni bezpieczne. Android Pay nie udostępnia sklepom rzeczywistego numeru karty kredytowej, ani debetowej. Zachowujemy przy tam także wszelkie zabezpieczenia stosowane przez wydawcę karty kredytowej. W sklepach Netto od poniedziałku dostępne będą także wszelkie instrukcje oraz oznakowania, z których klienci dowiedzą się, jak szybko i bezpiecznie skorzystać z systemu Android Pay.
O Netto Polska:
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|