Aplikacja mobilna RedTrain – nowe możliwości zarządzania szkoleniami


Aplikacja mobilna RedTrain – nowe możliwości zarządzania szkoleniami
2021-04-28
BizTech Konsulting SA, twórca internetowej platformy edukacyjnej RedTrain, udostępniła aplikację mobilną dla urządzeń z systemem Android. Dostarcza ona trenerom m.in. informacje o lokalizacji szkolenia oraz umożliwia natychmiastowe raportowanie stanu jego realizacji do koordynatorów.

RedTrain jest chmurową platformą komunikacyjną, usprawniającą prowadzenie m.in. projektów edukacyjnych. Może stanowić wsparcie przy realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również pomagać w uzyskaniu informacji zwrotnych od klientów. Za pomocą RedTrain można: tworzyć listy uczestników, harmonogramy szkoleń, wypełniać ankiety, przeprowadzać testy, generować zaświadczenia i dyplomy. Platforma ułatwia dostęp do materiałów szkoleniowych oraz umożliwia grupową i indywidualną komunikację między uczestnikami i wykładowcami, a dodatkiem rozszerzającym jest platforma e-learningowa.

Aplikacja mobilna RedTrain jest rezultatem naszych doświadczeń ze szkoleń organizowanych i realizowanych dla wielu Klientów, którzy szkolili swoich pracowników w placówkach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Doszliśmy do wniosku, że na co dzień trenerom wygodniej jest korzystać z dedykowanej aplikacji na smartfonie niż z chmurowej wersji RedTrain na notebooku” – mówi Urszula Kajewska, wiceprezes zarządu ds. Edukacji w BizTech Konsulting SA. „Aplikacja znajduje już zastosowanie m.in. przy prowadzonych przez nas szkoleniach dla pracowników dużej sieci sklepów w całej Polsce”.

Z wersji mobilnej RedTrain korzystają trenerzy w trakcie szkoleń i koordynatorzy, którzy w krótkim czasie (tuż po szkoleniu) uzyskują informacje o zrealizowaniu poszczególnych szkoleń czy etapów zaplanowanego cyklu.

Trenerzy mają dostęp do pełnej listy swoich szkoleń, co umożliwia szybki podgląd ich statusu, lokalizacji (prezentowanej na Google Maps), daty i godziny ukończenia kursu przez poszczególne osoby w konkretnych miejscach. Mogą również sporządzać notatki.

Po zrealizowanym szkoleniu, trenerzy wysyłają z telefonu do koordynatorów wszystkie wymagane informacje, z których generowany jest automatycznie protokół realizacji usługi.

Aplikację mobilną RedTrain można wykorzystywać do:

·      wypełniania ankiet z pytaniami typu tak/nie,

·      sporządzania protokołów odbioru usługi z podpisami klienta,

·      tworzenia list obecności z podpisami uczestników.

Z platformy RedTrain w wersji web skorzystało już ok. 40 tys. użytkowników. Klientami są m.in. banki, administracja publiczna, firmy z branży medycznej, farmaceutycznej i handlowej.

Aplikacja dostępna jest w sklepie Play.
Więcej na stronie:
www.biztech.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl