Aplikacja SALTUS ZDROWIE Liderem technologicznym 2016
Aplikacja SALTUS ZDROWIE została wyróżniona w Konkursie Technologicznym Gazety Bankowej „Lider 2016”. Markę uhonorowano w kategorii Medycyna i farmacja. Celem konkursu było wyróżnienie najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań.
Gazeta Bankowa już po raz 15. wybrała najbardziej innowacyjne technologie wprowadzone w minionym roku. Nagrody w konkursie przyznawane są w 5 kategoriach: Bankowość i finanse, Transport i logistyka, Medycyna i farmacja, FMCG oraz Energetyka, paliwa i chemia. W tym roku aplikacja SALTUS ZDROWIE znalazła się wśród rozwiązań wyróżnionych w ramach kategorii Medycyna i farmacja. Kapituła konkursu doceniła ją za możliwość szybkiego i sprawnego realizowania usług medycznych dostępnych w ramach ubezpieczenia.
– Wyróżnienie to jest dla nas niezwykle istotne. Potwierdza, że rozwijamy nasze usługi zgodnie z trendami rynkowymi i oczekiwaniami klientów. Chcemy zapewnić ubezpieczonym jak największy komfort korzystania ze świadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że współczesny pacjent oczekuje nie tylko wysokiej jakości usług, ale również sprawnej ich realizacji, a dzięki aplikacji niezależnie od pory dnia czy nocy pacjenci mogą szybko i wygodnie zarezerwować termin wizyty u odpowiedniego specjalisty – mówi Joanna Karawacka, Manager ds. Marketingu i PR w SALTUS Ubezpieczenia.
Aplikacja SALTUS ZDROWIE jest jedynym tego typu rozwiązaniem oferowanym na rynku ubezpieczeń zdrowotnych. Pozwala nie tylko na umawianie konsultacji, ale umożliwia również wgląd do historii wizyt i badań. Za pomocą czterech prostych kroków można wskazać odpowiedniego specjalistę, przychodnię oraz pożądany termin. Sporym udogodnieniem jest możliwość skorzystania z geolokalizacji, która ułatwia nie tylko wybór najbliższej placówki, ale również podpowiada optymalną ścieżkę dotarcia do niej. Na dzień przed planowaną konsultacją użytkownik otrzyma również stosowne powiadomienie. Aplikacja posiada także wbudowany czat z infolinią dzięki czemu można uzyskać pomoc w czasie rzeczywistym bez potrzeby dzwonienia. Ważnym elementem jest również możliwość oceniania poszczególnych usług. Przekazywane opinie mają wpływ na kształt i rozwój świadczeń.
Nadesłał:
brandscope
|