Aplikacje mobilne na fali wznoszącej


Aplikacje mobilne na fali wznoszącej
2022-01-31
Autorem komentarza jest Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip

Aplikacje mobilne systematycznie zyskiwały na popularności jeszcze przed pandemią, natomiast w jej efekcie jeszcze wzrosła dynamika tego zjawiska. Postępująca w skali globalnej cyfryzacja biznesu i idąca za tym popularność aplikacji mobilnych to konsekwencja presji konsumentów, którzy oczekują i wywierają na marki presję w zakresie cyfrowych rozwiązań, które byłyby proste, wygodne i satysfakcjonujące pod kątem personalizacji. Co kluczowe dla biznesu – najlepsze doświadczenia w tym względzie to już nie mglista obietnica monetyzacji, ale realny pieniądz, ponieważ konsumenci nauczyli się i chętnie płacą mobilnie . Mobilne aplikacje doskonale spełniają wspomniane role o czym świadczy fakt, że nie tylko częściej z nich korzystamy, ale i dłużej. Zgodnie z raportami pod względem średniego czasu korzystania z aplikacji mobilnych zbliżamy się do 5h dziennie, ale niektóre państwach wyraźnie przekraczają ten pułap. Co kluczowe, transformacja w kierunku mobile ma wymiar globalny, a nie selektywny – to bardzo mocny sygnał trendowy, nie sposób go zignorować. Tak dynamiczny rozwój sprawił , że pilną kwestią staje się dostarczenie odpowiedniej sprawności funkcjonowania aplikacji w tym  np. odpowiednie zabezpieczenie transakcji online. Na tym polu w ostatnim czasie również dokonują się zmiany, co tez wskazuje, że za powodami popularności aplikacji stoją nie tylko czynniki zewnętrzne, ale i stałe ulepszanie i poprawa ich funkcjonowania.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl