Armatis zdobywa nagrodę Outsourcing Stars, podsumowuje rok
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści.
Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.
Kluczowym wydarzeniem minionego roku dla Armatis było przejęcie Contact Center CANAL+ w Katowicach. Zakup ten wynikał z zacieśnienia strategicznej wieloletniej współpracy pomiędzy CANAL+ i Armatis. W ten sposób Armatis zwiększył liczbę swoich oddziałów w Polsce do pięciu. Cztery wcześniejsze są zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i Stalowej Woli.
Usługi Armatis dot. outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży cieszyły się także dużym zainteresowaniem już po wybuchu pandemii. Firmie bardzo pomógł jej główny wyróżnik, jakim jest elastyczność, który umożliwia klientom Armatis łatwe i szybkie skalowanie outsourcowanego zespołu. Dzięki temu w czasie lockdownu mogli oni praktycznie z dnia na dzień dostosować liczbę outsourcowanych pracowników adekwatnie do zapotrzebowania, które w wielu przypadkach skokowo wzrosło. Umożliwiło to Armatisowi nie tylko utrzymanie dotychczasowych klientów, ale także zdobycie wielu nowych.
„Paradoksalnie pandemia pomogła nam w rozwoju, bo wyeksponowała korzyści z outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, do których należą przede wszystkim możliwość elastycznego reagowania na zawirowania na rynku oraz efektywność kosztowa” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.
Praca zdalna na plus
Jak podkreśla przedstawiciel Armatis, olbrzymim wyzwaniem dla firmy w okresie pandemii była także konieczność bardzo szybkiej transformacji w kierunku pracy zdalnej. Armatis zdołał tego dokonać w ciągu półtora miesiąca, wykorzystując posiadaną technologię i najlepsze praktyki z dotychczasowych doświadczeń. Wszystko odbyło się w sposób niezauważalny dla klientów, z zachowaniem jakości świadczonych usług i pełnego bezpieczeństwa - w czym pomógł m.in. specjalnie utworzony zestaw procedur, regulujący wszystkie aspekty pracy zdalnej.
Partnerzy Armatis Polska wskazywali, że szybka reakcja firmy pozwoliła zachować im ciągłość działania i zapewnić obsługę dodatkowych wolumenów, które pojawiły się w związku z pandemią. Praca zdalna nie okazała się także problemem dla pracowników Armatis.
„Zagwarantowaliśmy naszym agentom - zainteresowanym zatrudnieniem w tym trybie - bezpieczny dostęp do dokładnie takiego samego środowiska pracy, jaki mieliby przychodząc do biura. Bardzo szybko ujawniły się także dodatkowe plusy związane z pracą zdalną, które były związane przede wszystkim z możliwością rekrutacji pracowników z potrzebnymi kompetencjami z całej Polski, a nie tylko z miast, gdzie mamy nasze biura” – mówi Krzysztof Lewiński.
W okresie pandemii w trybie zdalnym pracowało około 70 proc. pracowników Armatis. Aktualnie w tym trybie nadal pracuje ponad 40 proc. agentów, którzy preferują tę formę zatrudnienia.
Outsourcing Stars kolejną nagrodą dla Armatis
Ukoronowaniem osiągnieć Armatis w minionym roku rok było przyznanie nagrody Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center. Armatis został także uhonorowany tytułem „Najszybciej rozwijającej się organizacji sektora nowoczesnych usług dla biznesu”. Outsourcing Stars jest jedynym w Polsce niekomercyjnym konkursem dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu, którego organizatorem jest Fundacja ProProgressio. Jest to już drugie takie wyróżnienie dla Armatis, bo podobny tytuł firma zdobyła w 2016 roku. Firma znalazła się też na liście „300 Najlepszych Polskich Pracodawców w 2020 roku” według magazynu Forbesa.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.
Nadesłał:
PRS
|