arvato ma szansę zostać operatorem logistycznym roku e-commerce


2012-09-17
arvato Polska, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań outsourcingowych, zostało nominowane w konkursie Ekomersy 2012 w kategorii „Operator logistyczny roku”.

E-commerce arvato Polska otrzymało nominację w konkursie Ekomersy 2012 organizowanym przez Fundację Polak 2.0, organizatora Targów eHandlu, w kategorii "Operator logistyczny roku". Tym samym wraz z czterema innymi markami zakwalifikowało się do finału konkursu i jest już tylko o krok od otrzymania statuetki. 

Konkurs ma na celu wyróżnienie najlepszych przedsiębiorców oferujących swoje produkty i usługi z przeznaczeniem dla podmiotów funkcjonujących w branży e-commerce (sprzedających w Internecie). Wyróżnienie wyjątkowe, ponieważ przyznane przez klientów, którzy korzystają z osiągnięć firm na co dzień, rozwijając dzięki temu swoje własne e-biznesy. To nagroda dla tych, którzy nieustannie udoskonalają swoje produkty, mają wizję na to, jak rozwijać rynek e-commerce i wiedzą, jak to robić.Teraz wszystko w rękach Internautów i Rady Jurorów, która spośród nominowanych wybierze Zwycięzców. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas 3. Targów eHandlu, które odbędą się 24. października br. w Hali Stulecia we Wrocławiu.

Już wkrótce swoje głosy w poszczególnych kategoriach będzie można oddawać na stronie facebook.com/polak20 

„Bardzo cieszy nas ta nominacja. Sektor e-commerce jest dla nas bardzo interesujący. Cały czas rozwijamy i doskonalimy swoje usługi, aby dostarczać nowe i ciekawe rozwiązania także dla tego sektora. Nominacja jest dowodem na to, że te wysiłki zostały zauważone i docenione” – powiedziała Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe w arvato Polska. 

W kontekście usług logistycznych dla e-commerce arvato Polska wyróżnia kilka kluczowych wartości dla klientów. Jest to między innymi kompleksowość usług. Poza szerokim zakresem usług logistycznych dla e-sklepów, do których należą: obsługa zakupowa, magazynowanie, pakowanie, wysyłka pocztowa i kurierska, obsługa zwrotów i reklamacji, arvato oferuje również pełną obsługę klienta, która obejmuje contact center, back office i  telesprzedaż, obsługę finansowo-księgową, a także zaawansowane rozwiązania IT. Równie istotne jest prawie 20-letnie doświadczenie firmy w obsłudze dużych projektów dla katalogów wysyłkowych w sektorze B2C w Polsce, które z powodzeniem wykorzystuje w obsłudze sektora e-commerce. Poza tym firma, jako część międzynarodowego koncernu arvato AG, posiada centra logistyczne w większości krajów europejskich, co daje polskim e-sklepom możliwość ekspansji na przykład na teren Europy Zachodniej. Duże znaczenie dla klientów ma także wysoka jakość i terminowość obsługi. Firma stosuje wysokie standardy jakościowe, cały czas optymalizuje i doskonali swoje procesy, co bezpośrednio wpływa na terminowość dostarczanych przesyłek, niezawodność, a także minimalizację błędów. Mimo koncentracji na projektach o dużej skali, arvato do każdego klienta podchodzi indywidualnie i jest elastyczne w kontekście dostosowywania procesów do istniejących już u klientów rozwiązań, m.in. w zakresie systemów księgowo-finansowych, logistycznych, operacyjnych oraz informatycznych. 

Dzięki temu możliwe było w tym roku pozyskanie jednej z największych sieci retailowych w Polsce. Z drugiej strony arvato wspiera także firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce i dopiero startują ze swoimi e-sklepami. 

*** 

arvato Polska wchodzi w skład grupy arvato AG, która jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann AG. Jest pionierem outsourcingu BPO i nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Świadczy wszechstronne usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, korespondencji masowej, wysyłki i dystrybucji produktów, telefonicznej obsługi klientów, prowadzenia programów lojalnościowych, specjalistycznych usług finansowych (głównie faktoring, monitoring i windykacja, BPO finansowe), archiwizacji, e-commerce oraz healthcare. Firma zatrudnia 2000 osób w 8 lokalizacjach w Polsce.

Więcej: www.arvato.pl. 

Więcej informacji – kontakt:

Małgorzata Różańska Kierownik ds. PR i Marketingu

malgorzata.rozanska@arvato.pl  

arvato Polska, ul. Roosevelta 18, 60-829 Poznań 

tel. 61 845 13 76, kom. 601 91 93 43


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Małgorzata Różańska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl