ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców


ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców
2023-04-05
Chojo Camp Europe we Font-Romeu we Francji to pierwsze europejskie centrum treningowe ASICS. Marka nie ustaje w wysiłkach, by wspierać swoich sportowców poprzez kreowanie najlepszej oferty produktów oraz dbanie o ich ciało i umysł.

Ośrodek w Pirenejach został zaprojektowany tak, aby pomóc biegaczom notować jak najlepsze wyniki i dopingować ich w dążeniach do osiągnięcia osobistego szczytu formy.

 

Obiekt, zarządzany przez Dave'a Klinka, pomieści w przytulnych, górskich domkach jednocześnie około 20 sportowców ASICS – biegaczy krótko-
i długodystansowych – oferując im dostęp do bieżni lekkoatletycznej, komory hipoksyjnej, siłowni, sali fitness oraz basenu regeneracyjnego. Nad atletami czuwać będzie zespół fizjoterapeutów, psychologów
i lekarzy, aby zapewnić im najwyższej jakości wsparcie, aby optymalnie czuć się i trenować.

 

Cieszymy się, że możemy otworzyć Chojo Camp Europe. Fizyczne
i
psychiczne samopoczucie naszych sportowców zawsze było ważne dla marki ASICS. Wspieraliśmy ich produktami, opieką fizyczną, taką jak fizjoterapia, rozwiązaniami z zakresu zdrowia psychicznego, a teraz także własną przestrzenią do przygotowań do zawodów. Chojo Camp to fantastyczna okazja dla naszych sportowców do spotkania się
i trenowania w możliwie najlepszych warunkach. Patrząc w przyszłość na tegoroczne mistrzostwa świata w Budapeszcie i kolejne w Paryżu, jesteśmy przekonani, że pomoże to naszym ambasadorom przygotować się do osiągnięcia szczytowej formy – mówi Olivier Mignon, Director of Sports Marketing, ASICS EMEA.

 

Do założenia swojej bazy we Font-Romeu na dłuższy okres przygotowują się już takie wybitne nazwiska, jak Eilish McColgan, Sarah Lathi i Mo Katir, by trenować się do nadchodzących startów w Budapeszcie. Kolejni sportowcy dołączać będą na krótszy pobyt – od teraz – przez całą fazę przygotowań do Paryża. Udział w obozie potwierdzili również polscy ambasadorzy marki, Adam Nowicki, Izabela Paszkiewicz, Arkadiusz Gardzielewski oraz Joanna Mazur.

 

To wspaniałe, że ASICS wspiera swoich sportowców takimi rozwiązaniami. Zawsze byłam fanką treningów wysokościowych, a możliwość posiadania bazy w Europie, blisko miejsca, w którym będę ścigać się latem, jest bezcenna. Nie jest to coś, na co wszyscy sportowcy mają fundusze, ale dzięki Chojo Camp osoby, które normalnie nie miałyby takiej okazji, mogą doświadczyć korzyści treningu wysokościowego. Nie mogę się doczekać sesji na bieżni oraz możliwości spędzenia czasu z innymi ambasadorami marki ASICS dodaje Eilish McColgan – brytyjska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długich, trzykrotna olimpijka.

 

Znaczenie Chojo

Termin „Chojo” ma długą historię w firmie ASICS. To nikt inny, jak sam założyciel, Kihachiro Onitsuka, często używał tego terminu w rozmowach wewnętrznych oraz w odniesieniu do nowych projektów. Słowo to tłumaczone z języka japońskiego jako „dążenie do szczytu”, znajduje odzwierciedlenie w podejściu ASICS do innowacji produktowych
i oferowanych usług.

 

Poprzez uruchomienie ośrodka treningowego, ASICS wspiera swoich ambasadorów w dążeniu do szczytowych osiągnięć fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Oprócz obiektu w Europie, marka utworzyła również obóz treningowy w Iten w Kenii, aby wspierać rozwój nowych talentów.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

2pr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl