Ask Team Clean – Henkel startuje z nową platformą poradnikową


2021-05-28
Pytania dotyczące porządkowania, prania czy sprzątania pojawiają się w każdym domu. Coraz bardziej świadome społeczeństwo chce to robić z myślą o planecie.

Nowa platforma koncernu Henkel Ask Team Clean, która właśnie wystartowała na polskim rynku pod adresem www.askteamclean.com/pl, to odpowiedź na rosnący trend, a jednocześnie zapotrzebowanie konsumentów na domowe poradniki online.

Ask Team Clean – korzyści nowej platformy 

Ask Team Clean to stworzona dla rosnącej społeczności konsumentów bezpłatna platforma online, oferująca szereg sprawdzonych porad i rozwiązań z zakresu prania, sprzątania, DIY oraz ekologii. Odwiedzający stronę będą mieli możliwość dostępu do wyjątkowych ofert, promocji, konkursów oraz regularnych testów produktów, dotyczących wiodących marek z portfolio Henkel, takich jak: Persil, E, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Bref, Clin, K2r. Co więcej, każdy zarejestrowany użytkownik uzyska dostęp do darmowego e-booka z eksperckimi poradami dotyczącymi dbania o dom. Ask Team Clean to również platforma, która oprócz poradnika, zapewnia materiały rozrywkowe oraz edukacyjne, oferując m.in. serię porad uwzględniających zasady zrównoważonego rozwoju i recyklingu. 

 

Ask Team Clean ma pomóc każdemu w szerokiej gamie wnikliwych i inspirujących rozwiązań – niezależnie od tego, czy jest to uczeń, emeryt, osoba pracująca zawodowo czy rodzic pozostający w domu. Platforma wykorzystuje ogromną bibliotekę wiedzy, popartą wieloletnią ekspertyzą i doświadczeniem firmy Henkel w temacie sprzątania i utrzymania porządku. Od usuwania plam z czerwonego wina i tapicerki, po inspiracje domowe i sposoby na zmniejszenie śladu węglowego” – mówi Wioleta Adamiec, Digital Manager.

Oprócz grupy docelowej, z Ask Team Clean mogą skorzystać również firmy, decydując się na podjęcie partnerstwa. Współpraca z platformą może obejmować lokowanie produktu, czy tworzenie wspólnych promocji lub materiałów z zakresu content-marketingu. 

Testy produktów Persil Power Caps dla nowych użytkowników

W ramach promocji platformy, Henkel zdecydował się również na kampanię wspierającą w postaci akcji Persil, skierowanej do użytkowników Ask Team Clean, dostępnej w terminie 01.06.-20.06.2021

Warunkiem udziału jest rejestracja na platformie oraz udzielenie odpowiedzi na pytanie o najlepszy trick związany z robieniem prania. W ramach akcji, aż 250. ambasadorów Persil Power Caps będzie miało okazję przetestować produkt. 

 

Uruchomieniu Ask Team Clean będą towarzyszyły również dodatkowe działania marketingowe. Platforma będzie miała wsparcie w postaci promocji na kanałach social media, SEM czy marketingu afiliacyjnego. Komunikację uzupełni kampania PR, obejmująca działania z zakresu media relations. Na rynku polskim za działania contentowe odpowiadają agencje M+K Wien Werbeagentur GmbH i Whites, zakup mediów powierzono Wavemaker. Natomiast działania PR realizuje agencja Big Picture.

Ask Team Clean globalnie

Polska edycja Ask Team Clean ma dużą szansę powtórzyć sukces zagranicznych wersji powstałej w 2019r platformy – niemieckiej, amerykańskiej oraz australijskiej, gdzie w szybkim tempie udało się zbudować internetową społeczność lojalnych użytkowników, którzy regularnie korzystają z dostępnych na stronie porad i trików. Liczba krajów z funkcjonującymi serwisami Ask Team Clean stale się powiększa, przy czym ekipa Ask Team Clean pomaga również za pośrednictwem kanałów społecznościowych m.in. w Czechach, Rumunii, Serbii, Bułgarii, Chorwacji, na Węgrzech i Ukrainie. Ask Team Clean pomoże każdemu, bez względu na jego pochodzenie, zawód czy wiek, kto szuka sprawdzonych sposobów na posprzątanie domowych wpadek. Wkrótce interaktywna społeczność będzie mogła angażować się w treści Ask Team Clean, dzieląc się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem funkcji rankingowych i komentowania. 

Więcej na: www.askteamclean.com/pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BIG-PICTURE

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl