Assistance lepsze od sąsiada !
Stłuczka samochodowa, wypadek czy awaria w domu to niewątpliwie sytuacje stresowe, w których potrzebujemy wsparcia kogoś zaufanego. Pierwsza pojawiająca się myśl to do kogo zadzwonić, aby szybko uzyskać pomoc.
Okazuje się, że częściej wybieramy pomoc firm assistance niż wsparcie od sąsiada, znajomych, a nawet członków rodziny.
Osoby, które chociaż raz skorzystały z assistance samochodowego, wiedzą jak bardzo przydatny okazuje się on w sytuacji awarii samochodu, czy wypadku drogowego. W takiej sytuacji często potrzebne jest holowanie i konieczność wynajmu pojazdu zastępczego lub usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia. W przypadku dużego stresu, jaki towarzyszy tego typu przykrym incydentom, możemy zwyczajnie nie mieć głowy, aby załatwiać takie sprawy samodzielnie, wolimi skorzystać z pomocy specjalisty w tej dziedzinie. Posiadając odpowiednią polisę z pakietem assistance, możemy liczyć na kontakt z całodobowym Centrum Alarmowym i profesjonalne wsparcie firmy assistance.
Wyniki VII Ogólnopolskiego Badania Assistance pokazują, że Polacy w sytuacji awarii auta najczęściej korzystają właśnie z pomocy firmy assistance. Na infolinię Centrum Alarmowego dzwoni 42% osób. Rzadziej natomiast korzystają ze wsparcia członków rodziny (22%), znajomych (19%), a tylko 3% osób prosi o pomoc sąsiada.
Okazuje się, że w sytuacji awarii z pomocy assistance korzysta 44% mężczyzn i 38% kobiet. Z kolei osoby, które oczekują wsparcia ze strony współmałżonka to w głównej mierze Panie
(43%). Tylko 2% Panów dzwoni w takiej sytuacji do żony lub partnerki.
Korzyści dla posiadaczy assistance samochodowego
Firmy assistance współpracują z warsztatami i specjalistami od napraw spełniającymi najwyższe standardy obsługi. Warto podkreślić, że często wskutek wieloletniej współpracy, ceny tych usług są znacznie niższe, niż te oferowane bezpośrednio klientowi końcowemu. Dlatego assistance samochodowy to również realne oszczędności dla kierowcy. Niejednokrotnie wykupienie pakietu świadczeń assistance kosztuje znacznie mniej niż jednorazowa naprawa uszkodzonego samochodu.
Ponadto, w pakiecie przysługuje klientowi znacznie więcej świadczeń. Oprócz naprawy na miejscu zdarzenia, w ramach assistance samochodowego klienci mogą liczyć na holowanie pojazdu, wynajem samochodu zastępczego, przechowanie pojazdu, jego odbiór po naprawie, dostawę oryginalnych części zamiennych, czy złomowanie samochodu. – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Co więcej, assistance samochodowy zapewnia pomoc również w bardziej prozaicznych sytuacjach, takich jak zagubienie, bądź zatrzaśnięcie kluczyków, czy brak paliwa. Mówiąc o realnych oszczędnościach, nie można pominąć tak ważnej kwestii, jak ochrona towarzyszy podróży. W sytuacji awarii, wypadku, bądź kradzieży pojazdu assistance samochodowy zapewni kontynuację podróży lub zakwaterowanie nie tylko dla kierowcy, ale również dla podróżujących z nim osób. W szerszych wariantach, poszkodowanym przysługuje również pomoc medyczna w razie wypadku i uszczerbku na zdrowiu.
Ostatnio na rynku pojawiło się kilka technologicznych nowości, które usprawniają proces świadczenia pomocy, a jednocześnie budują pozytywne doświadczenia klientów. Pod koniec ubiegłego roku Europ Assistance uruchomiło aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację trasy przejazdu usługodawców, co pozwala na przekazywanie klientowi bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Ponadto rozwiązanie to usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi. Rozwiązanie zostało wzbogacone również o link, wysyłany do klienta za pomocą SMS, do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie czasu dojazdu pomocy.
Kolejną wartością assistance samochodowego jest jego szczególna przydatność za granicą. Klienci w sytuacji wypadku, kradzieży czy awarii nie muszą obawiać się trudności w porozumiewaniu się w obcym języku, problemów prawnych, czy braku gotówki. W ramach assistance samochodowego, kierowcy otrzymują bowiem telefoniczne wsparcie wielojęzycznego Centrum Alarmowego, który udzieli szczegółowej informacji o procedurze postępowania zgodnie z prawem miejscowym. Informacja bywa bardzo pomocna, a czasem rozwiązuje problem na drodze. Dlatego też assistance samochodowy zawiera szereg infolinii przydatnych kierowcom i często przez nich wykorzystywanych. W ramach infolinii klienci mogą liczyć na pomoc w otrzymaniu dokumentów zastępczych, informacje o objazdach i możliwych połączeniach, o usługodawcach, o procesie likwidacji szkód i procedurze powypadkowej, o kosztach paliwach i opłatach drogowych, o warunkach drogowych oraz rozrywkach i atrakcjach turystycznych w wielu miejscach w Polsce i Europie.
Assistance najczęściej dołączany jest do polisy AC lub OC, można go znaleźć również w pakiecie producenckim (w przypadku pojazdów na gwarancji), dodawany jest także do raty leasingowej. Od niedawna można zakupić assistance „Pomoc na Drodze” samodzielnie, na specjalnej platformie ubezpieczenia.europ-assistance.pl. Polisa ta będzie idealna, dla tych, którzy nie mają jeszcze ubezpieczenia assistance, albo chcieliby dokupić dodatkowe, o większym zakresie ochrony – dodaje Marcin Zieliński.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|
Wasze komentarze (4):
-
~Julita, 2017-04-24 14:44:45
a co z AC? co to za super promka w takim razie ? hahaha xD
-
~Wiedźmin, 2017-04-24 14:37:32
yanosik - ten antyradar - z wielką pompa wszedł w ubezpieczenia... ale z samym oc xD śmiech na sali
-
~Julita, 2017-04-24 13:47:30
o co chodzi Z TYM Janosikiem ? wszedzie trabia a ja nie wiem o co chodzi
-
~Wiedźmin, 2017-04-24 13:38:28
bez assistance ani rusz - nawet najlepszy kierowca może mieć zwykłego pecha. aż dziw, że jeszcze zdarzją się TU takie jak yanosik które mają samo oc bez innych opcji