Atrakcyjna oferta serwisowa w kampanii Huawei Together 2020


2020-07-30
W ramach kampanii Huawei Together 20202, użytkownicy produktów marki będą mogli do końca sierpnia skorzystać z atrakcyjnej oferty serwisowej.

Oferta przewiduje opłatę 25 zł za montaż folii ochronnej na ekran lub tylną obudowę smartfona, a także możliwość wymiany ekranu i płyty głównej wybranych smartfonów i tabletów z nawet 40-procentową zniżką.

 

Kampania Huawei Together 2020 startuje 1 sierpnia i promuje ekosystem produktów i usług Huawei. Prezentowane będą w niej flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital, a poza działaniami wizerunkowymi i edukacyjnymi, konsumenci otrzymają możliwość zakupu wybranych produktów premium w atrakcyjnych zestawach i cenach.

 

Zadbaj o swój smartfon Huawei dzięki specjalnej folii ochronnej

Od 1 sierpnia do końca miesiąca, użytkownicy urządzeń Huawei będą mogli skorzystać z usługi montażu folii ochronnej na ekran lub specjalnej folii na tylną obudowę smartfona Huawei, płacąc za nią 25 zł (koszt każdej z opcji – cena zawiera koszt materiału ochronnego). Dostępność oraz wzory folii ochronnych na wyświetlacz oraz tylną obudowę są uzależnione od stanów magazynowych lokalnych salonów serwisowych i mogą się między sobą różnić.

 

Co więcej, w każdy piątek – od 31 lipca do 31 sierpnia - osoby korzystające z usługi mogą liczyć na upominek (do wyczerpania zapasów). Rodzaj upominków może się różnić w zależności od lokalnego salonu serwisowego. Każdy klient może otrzymać tylko jeden upominek przez cały czas trwania oferty.

 

Lista dni, w których klient może otrzymać upominek w salonach serwisowych Huawei:

-          31.07.2020

-          07.08.2020

-          14.08.2020

-          21.08.2020

-          28.08.2020

 

Do 40 procent rabatu na wymianę ekranu i płyty głównej

Także do 31 sierpnia, można będzie wymienić ekran i płytę główną wybranego smartfona lub tabletu Huawei ze zniżką. Wysokość rabatu jest zależna od modelu i od decyzji serwisu dotyczącej konkretnego urządzenia, ale może sięgnąć nawet 40 procent.

 

Lista urządzeń objętych ofertą:

- Huawei P40 Pro, P40, P30 Pro, P30, P20

- Huawei P40 lite, P40 lite E, P30 lite, P20 lite

- Huawei P smart 2019, P smart Pro, P smart, P smart Z

- Huawei Y9 Prime 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y6s, Y5 2019, Y5 2018

- Huawei nova 5T

- Huawei MediaPad T3 10’, MediaPad M5 lite 10’

 

Regulamin i szczegóły dotyczące zniżek znajdują się na stronie: http://consumer.huawei.com/pl/support/campaigns/summer-service-season/

 

Osoby, które zechcą dokonać naprawy rabatowej jednego z powyższych urządzeń, mogą skorzystać także z bezpłatnej usługi door-to-door. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.

 

Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:

- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/

- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki

- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

 

Specjalna oferta w 3 nowych salonach serwisowych

W sierpniu Huawei wprowadzi też specjalną ofertę w swoich nowo otwartych salonach serwisowych w Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. Każdego dnia pracy salonów, dziesięć pierwszych osób, które się w nich pojawią, otrzyma bezpłatną folię ochronną na wyświetlacz smartfona Huawei. Oferta dotyczy wszystkich telefonów marki. Dodatkowo, dla wszystkich klientów nowych salonów serwisowych Huawei przygotował do 10 procent zniżki na akcesoria marki oraz słodki upominek. Akcja dotyczy wyłącznie nowych salonów serwisowych w Łodzi i Poznaniu (pracujących od poniedziałku do soboty) i we Wrocławiu (poniedziałek-piątek).


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mateusz Rogowski

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl