Automatyczna wymiana biletów Lufthansa już możliwa w systemie Amadeus


2011-10-19
Lufthansa dołączyła do listy 70 przewoźników oferujących automatyczną wymianę biletów lotniczych w systemie Amadeus

Warszawa, 19 października 2011 r. – Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej poinformowała, że od 6 października br. użytkownicy Amadeus Ticket Changer mają możliwość dokonywania automatycznej wymiany biletów lotniczych przewoźnika Lufthansa. Tym samym linia lotnicza dołączyła do listy 70 przewoźników oferujących automatyczną wymianę biletów lotniczych w systemie Amadeus.  


Amadeus Ticket Changer to rozwiązanie nowej generacji, umożliwiające m.in. obniżenie kosztów wymiany biletów w wyniku zmniejszenia liczby pomyłek, przy jednoczesnym skróceniu czasu poświęconego na wymianę biletu oraz zwiększeniu wydajności pracy konsultantów. 


Cieszymy się, że Lufthansa dołączyła do grona przewoźników korzystających z rozwiązania Amadeus Ticket Changer. Rozwiązanie umożliwi konsultantom znaczne uproszczenie skomplikowanego procesu wymiany biletów przy jednoczesnym zminimalizowaniu ryzyka wystąpienia nierzadko bardzo kosztownych pomyłek zdarzających się podczas manualnej wymiany biletów lotniczych. Amadeus Ticket Changer pozwala na automatyczną wymianę i rewalidację biletów lotniczych w oparciu o zasady IATA. Włączenie Lufthansy, jednej z najbardziej popularnych w Polsce linii lotniczych, do grona 70 innych przewoźników dostępnych za pośrednictwem Amadeus Ticket Changer znacznie uprości wymianę biletów przez polskie biura podróży i podniesie jakość obsługi zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych – mówi Krzysztof Kuc, Prezes Zarządu Amadeus Polska.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

 

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

 

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

 

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

 

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

 

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

 

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com  

 

Kontakt dla mediów


Dorota Kaźmierska

Vice Director

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl



Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl