Avon z akredytacją Leaping Bunny


2023-07-06
Marka Avon oficjalnie potwierdziła partnerstwo z Cruelty Free International (CFI) ogłaszając uzyskanie akredytacji w prowadzonym przez CFI globalnym programie Leaping Bunny.

Marka Avon oficjalnie potwierdziła partnerstwo z Cruelty Free International (CFI) ogłaszając uzyskanie akredytacji w prowadzonym przez CFI globalnym programie Leaping Bunny. Dla Avon, który nie testuje na zwierzętach swoich kosmetyków ani ich składników nigdzie na świecie, zatwierdzenie Leaping Bunny jest wyrazem uznania za trwające ponad 30 lat zaangażowanie w działania na rzecz dobrostanu zwierząt i kolejnym, ważnym krokiem w realizacji misji tworzenia świata wolnego od okrucieństwa.

Rozpoznawalny na całym świecie program Leaping Bunny jest uznawany za najwyższy standard dla kosmetyków i artykułów higieny osobistej spełniających restrykcyjne wymogi w zakresie nietestowania na zwierzętach na żadnym etapie produkcji, w całym łańcuchu dostaw.  Dzięki partnerstwu z CFI i przystąpieniu do realizowanego przez organizację programu, Avon - który jako pierwsza globalna firma kosmetyczna zaprzestał testów na zwierzętach - przypieczętował swoje długoletnie zaangażowanie w działania na rzecz ich ochrony.

Rygorystyczne wymogi i szczegółowy audyt

Aby uzyskać zatwierdzenie w programie Leaping Bunny każda aspirująca marka musi spełniać nie tylko podstawowe wymaganie związane z zakazem wykorzystywania żywych stworzeń, ale także inne rygorystyczne standardy. Procedura przyznawania akredytacji wymaga od firmy wprowadzenia wewnętrznych protokołów, które pozwolą na regularne zbieranie dowodów i potwierdzeń od wszystkich współpracujących z nią dostawców, że żaden z użytych w kosmetykach składników nie był testowany na zwierzętach. Po wnikliwym i szczegółowym audycie całego łańcucha dostaw, wszystkie zapachy Avon, a także kosmetyki linii Avon Anew i Avon Care uzyskały aprobatę Leaping Bunny. Zatwierdzenie w programie obejmuje kontrolę tysięcy składników, z których składają się poszczególne produkty. Tak drobiazgowa procedura wymaga czasu, przez co wszystkie pozostałe kosmetyki z portfolio Avon otrzymają akredytację w przeciągu 12 miesięcy.

Cieszę się, że możemy ogłosić partnerstwo z firmą Avon. Nasza współpraca w celu zakończenia testów kosmetyków na zwierzętach i oficjalnego zatwierdzenia linii zapachowych, a także Avon Care i Avon Anew w ramach programu Leaping Bunny, to istotny element zaangażowania tej globalnej marki na rzez dobrostanu zwierząt. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy i zatwierdzenia całej gamy produktów Avon w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Witamy w rodzinie Leaping Bunny!" - komentuje Michelle Thew, Cruelty Free International CEO.

„Jako marka, której misją jest tworzenie lepszego świata, jesteśmy ogromnie dumni, że możemy pochwalić się partnerstwem z organizacją Cruelty Free International. Przystąpienie do programu Leaping Bunny jest dla nas ukoronowaniem naszego trwającego 30 lat aktywizmu na rzecz ochrony zwierząt."- mówi Angela Cretu, Avon CEO.

Jakość wolna od okrucieństwa

Avon, by zapewnić bezpieczeństwo swoich produktów, korzysta z uznanych, alternatywnych naukowych metod testowania bez udziału zwierząt. Firma od 30 lat współpracuje z organizacjami tj. Institute for In Vitro Sciences, FRAME oraz Humane Society International, które dążą do eliminacji wykorzystywania żywych stworzeń do badania kosmetyków. Partnerstwo z organizacją Cruelty Free International to wyraz konsekwentnego zaangażowania Avon na rzecz dobrostanu zwierząt i potwierdzenie, że utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i jakości produktów może być wolne od okrucieństwa.  

Od 2017 roku, liczba zgłoszonych do programu Leaping Bunny marek wzrosła o 190 procent. To wyraźnie pokazuje, że systematycznie przybywa świadomych konsumentów, którzy wymagają, by kupowane przez nich produkty były wolne od okrucieństwa oraz firm prawdziwie angażujących się w działania na rzecz dobrostanu zwierząt.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

zuskaka

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl