Awans Karoliny Parzych w Mint Media


2017-04-06
Karolina Parzych, po dwóch latach pracy w dziale contentu agencji interaktywnej Mint Media awansowała na stanowisko Content Team Leadera.

Karierę zawodową zaczęła od stażu w Mediapolis Interactive. Następnie rozpoczęła staż w Mint Media, gdzie kolejno obejmowała stanowiska Content Designera i Senior Content Designera, aż do stycznia, kiedy to awansowała na Content Team Leadera. Na nowym stanowisku wciąż jest odpowiedzialna za tworzenie contentu dla kluczowych klientów agencji oraz udział w przygotowywaniu ofert przetargowych. Dodatkowo nadzoruje i prowadzi dział Contentu, który na tę chwilę liczy 7 osób. Parzych jest absolwentką polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją filologia dla mediów.

Jak sama podkreśla, social media to zdecydowanie to w czym czuje się dobrze. Z ciekawością śledzi wszystkie nowinki, udziela komentarzy dla mediów branżowych, czy prowadzi warsztaty dla studentów. Można powiedzieć, że żyję Internetem i z tworzenia Internetu – dodaje.  

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Huawei, Unilever, Philips, Medicover, Perła, Freshmarket, NaTurek, J.W. Construction czy Maspex. Więcej informacji na www.mintmedia.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl