Awans w TBWA \ TEQUILA


Awans w TBWA \ TEQUILA
2011-10-17
Katarzyna Podlaszewska awansowała na stanowisko Senior Digital Account Managera i będzie odpowiadała za rozwój obszaru digital w strukturze agencji kreatywnej TBWA \ TEQUILA.
Powołanie nowego stanowiska w strukturze firmy to konsekwencja strategii digitalizacji agencji, zapoczątkowanej przez Christiana Lainera, prezesa TBWA \ GROUP POLAND. Jej celem jest zwiększenie udziału przychodów wygenerowanych w ramach działu digital. 

Do obowiązków Podlaszewskiej będzie należało przede wszystkim koordynowanie projektów 
z zakresu technologii cyfrowych i współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tego typu działania w dziale strategii, kreacji i produkcji. Wyzwaniem postawionym przed Podlaszewską jest również wprowadzanie nowych standardów pracy przy realizowanych projektach oraz rozszerzanie kompetencji digitalowych pracowników w całym dziale obsługi klienta.

Obecnie większość projektów realizowanych przez agencję TBWA \ TEQUILA wymaga zaangażowania pracowników działu digital, najczęściej już na etapie briefowania 
i konstruowania strategii. Kasia doskonale radzi sobie zarówno w roli zarządzającej zespołem, jak i osoby, która usprawnia współpracę między wszystkimi działami agencji. Realizując kampanie zintegrowane, w których media cyfrowe coraz częściej stanowią główną oś komunikacji, niezbędna staje się troska o to, aby wszyscy uczestnicy procesu dysponowali odpowiednimi kompetencjami, umożliwiającymi realizację projektów na najwyższym poziomie – powiedziała Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ TEQUILA.

Podlaszewska jest związana z agencją od ponad czterech lat i od samego początku zajmuje się projektami interaktywnymi, realizowanymi m.in. dla NIVEA, Kraft (Maxwell House), Unilever (Lipton, AXE), Wyborowa S.A. (Chivas) i Wrigley. 


Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska S.A., Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl