Awans w TEQUILA
Sylwia Kościelska awansowała na stanowisko Account Managera w strukturze kreatywnej agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA. Od listopada 2011 r. zajmuje się koordynacją działań dla marki Żubr (Kompania Piwowarska S.A.) w zespole kierowanym przez Marcina Jarysza, Management Supervisora.
Kościelska związana jest z działem Client Service agencji. Jako Account Manager odpowiada za obsługę marki Żubr, w tym m.in. kwestie budżetowe oraz współpracę z zespołami agencji odpowiedzialnymi za strategię, kreację i produkcję. Nadzoruje także pracę młodszych stażem pracowników. Awans Sylwii Kościelskiej jest wynikiem rozwoju jej umiejętności, a także sukcesów w realizacji dotychczasowych aktywności dla marki Żubr.
Kościelska związana jest z agencją TEQUILA od 2008 roku. Wcześniej pracowała u operatora telefonii komórkowej Polkomtel S.A. jako Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Detalicznej w Dziale Sprzedaży i Marketingu. Jest absolwentką Zarządzania na Politechnice Poznańskiej. Jej pasją jest muzyka
i fotografia.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska S.A., Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Nadesłał:
joannat
|