Bank Pekao S.A. z kampanią PeoPay Kids
2020-07-16
W tym tygodniu wystartowała kampania Banku Pekao S.A. promująca PeoPay KIDS – aplikację, która pozwala na wprowadzenie dziecka w świat finansów. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła należąca do Havas Media Group agencja mediowa Fullsix Media.
W najnowszej kampanii bank zachęca rodziców do edukacji finansowej dzieci. PeoPay Kids to rozwiązanie Banku Pekao S.A., które ułatwia wprowadzenie dziecka w świat finansów i pozwala uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi oraz oszczędzania. Oferta dotyczy prostej w obsłudze aplikacji przeznaczonej dla najmłodszych, w której wirtualny trener wyjaśnia różne pojęcia z zakresu finansów oraz tłumaczy jak skutecznie oszczędzać i gospodarować środkami. W aplikacji dzieci mogą także oszczędzać w wirtualnej skarbonce w ramach konta oszczędnościowego Mój Skarb, realizować przelewy z bezpłatnego Konta Przekorzystnego lub doładować telefon – w tym przypadku prośba o autoryzację transakcji jest zawsze wysyłana rodzicowi.
Kampania promująca PeoPay KIDS potrwa do końca sierpnia br. i będzie realizowana na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kinach tradycyjnych i letnich, szczególnie w wakacyjnych miejscowościach. W ramach kampanii pokazywany będzie spot przedstawiający korzystającą z aplikacji dziewczynkę. Kampania obejmie również 8” telewizyjny spot sponsorski, działania w internecie i mediach społecznościowych.
Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i realizację kampanii PeoPay KIDS odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za digital i performance marketing odpowiada agencja Sales&More, za działania social media Digital Kingdom, a za planowanie i zakup mediów agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).
Link do spotu: https://youtu.be/r_tFus2PZnU
Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
|
Wasze komentarze (0):