Barbora wspiera Młode Dziki


Barbora wspiera Młode Dziki
2023-05-18
Inwestowanie w rozwój dzieci to inwestowanie w naszą wspólną przyszłość. Barbora podkreśla to tworząc we współpracy z ekspertami materiały poradnikowe dotyczące zdrowego żywienia dzieci i młodzieży.

Inwestowanie w rozwój dzieci to inwestowanie w naszą wspólną przyszłość. Barbora, marka z branży e-grocery, ma tego świadomość i w swojej działalności wielokrotnie to podkreśla tworząc we współpracy z ekspertami materiały poradnikowe dotyczące zdrowego żywienia dzieci i młodzieży. Tym razem firma poszła o krok dalej obejmując patronatem Fundację Akademii Młodych Dzików. 


Akademia Młodych Dzików to projekt skierowany do dzieci i młodzieży zakochanych w koszykówce. Celem Fundacji jest wykreowanie przyszłych gwiazd koszykówki poprzez stworzenie systemu szkolnictwa na najwyższym poziomie na terenie Warszawy i okolic. Akademia rozpoczęła swoją działalność zaledwie 3 lata temu, a w ubiegłym roku jej wychowankowie uzyskali tytuł mistrza Polski w kategorii 13-latków w sezonie 2021/2022.

- Patronat nad działaniem Fundacji jest dla nas bardzo ważnym krokiem, nie tylko umożliwiającym rozwój podopiecznym Akademii, ale i wzmacniającym nasz wizerunek jako marki, dla której zdrowie jest wartością nadrzędną. Widzimy ogromną wartość we wspieraniu organizacji, dla której ważny jest rozwój dzieci. W swojej codziennej działalności kładziemy duży nacisk na promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania dzieci i młodzieży. Dowodem na to są wszelkiego rodzaju porady z zakresu dietetyki, które tworzymy we współpracy z ekspertami i udostępniamy na swoich kanałach komunikacji - mówi Agnieszka Śliwka- Stachowiak, Dyrektor  Sprzedaży i Marketingu, Barbora Polska.  

Współpraca patronacka marki Barbora z Akademią Młodych Dzików obejmie dofinansowanie udziału najzdolniejszych grup w międzynarodowych rozgrywkach EYBL (European Youth Basket League) oraz pomoc w organizacji jednego z tych turniejów w Warszawie.

 

- Mamy zdolną i pełną pasji młodzież, ale co ważne, także świadomych i chętnych do współpracy rodziców, którzy zdają sobie doskonale sprawę, że naszą rolą jako dorosłych, jest zadbanie o aktywność fizyczną dzieci, która zaprocentuje w przyszłości. Inwestowanie w ich rozwój to duże wyzwanie finansowe dla każdej ze stron. Dlatego jesteśmy ogromnie wdzięczni marce Barbora Polska, która dostrzegła wartość we wspieraniu rozwoju naszej organizacji - mówi Mindaugas Kelpsa, prezes Fundacji Akademia Młodych Dzików.

 

Więcej informacji: www.barbora.pl


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nataliawille

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl