Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge


Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge
2020-05-15
Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge i w lechendarnym stylu nominuje kolejne postaci z reklam!

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge'u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend", nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.

Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.

Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

tmpr

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl