Baron Otard w zimowej aurze na Lisiej Polanie
27 października na terenie Klubu Golfowego Lisia Polana odbyło się niecodzienne spotkanie pod patronatem marki Baron Otard. Pasjonaci golfa oraz zaproszeni goście specjalni poznali historię trunku oraz osobiście przekonali się o wyjątkowym smaku francuskiego koniaku.
Spotkanie z arystokratą
Zimowa aura minionego weekendu zaskoczyła członków Klubu Golfowego Lisia Polana. Intensywne opady śniegu przerwały turniej kończący tegoroczny sezon golfowy. Niespodziewane załamanie pogody pokrzyżowało co prawda plany golfistów, jednak dobry humor ich nie opuścił. Wszystko za sprawą marki Baron Otard, która przygotowała dla nich niecodzienne szkolenie. Sportowcy dołączyli bowiem do grupy gości zaproszonych na spotkanie z tym francuskim arystokratą. Łukasz Iwan, barman z wieloletnim doświadczeniem, związany z Bacardi-Martini Polska, opowiedział gościom o produkcji koniaku Baron Otard oraz co sprawia, że trunek ten charakteryzuje się nieskazitelnym smakiem. Goście dowiedzieli się także dlaczego koniak nazywany jest „eau-de-vie” i poznali fascynującą historię życia Barona Jeana Baptiste’a Otarda – pomysłodawcy i twórcy marki francuskiego trunku. Uczestnicy spotkania z zaciekawieniem słuchali także opowieści o malowniczej miejscowości Cognac i usytuowanym w nim zamku Chateau de Cognac, w którego piwnicach leżakuje koniak Baron Otard.
Lekcja miksologii z Baronem
Po krótkim wykładzie o marce Baron Otard rozpoczęła się praktyczna część szkolenia. Łukasz Iwan zaprezentował uczestnikom spotkania sposób tradycyjnego celebrowania spożywania koniaku – od analizy koloru i konsystencji, poprzez delektowanie się zapachem trunku, aż po jego degustację smakową. Kiedy uczestnicy spotkania poznali już smak koniaku w wersji saute, przyszedł czas na lekcję miksologii. Zaproszeni goście poznali receptury na wyśmienite koktajle na bazie koniaku Baron Otard oraz spróbowali własnych sił w ich przygotowaniu. Wśród zaproponowanych koktajli każdy mógł znaleźć coś wyjątkowego dla siebie. Miłośnikom miksologii ekologicznej do gustu szczególnie przypadły koktajle Baron Sour oraz Royal Renaissance, przygotowane z dodatkiem świeżych owoców i wyciskanych z nich soków. Niezwykle wyrafinowany drink French Harvard z kolei cieszył się dużą popularnością wśród koneserów wyszukanych smaków. Spotkanie zakończył wyśmienity poczęstunek, a na pożegnanie każdy z uczestników otrzymał od marki Baron Otard niespodziankę.
DOSSIER:
Baron Otard VS (Very Special) – to delikatna mieszanka winogron z najlepszych obszarów upraw, charakteryzująca się minimum 3-letnim starzeniem. Ma delikatny i zrównoważony smak, z wyczuwalnym aromatem kwiatu winogron.
Baron Otard VSOP (Very Superior Old Pale) – to najpopularniejszy z rodziny koniaków z minimum 5 – letnim okresem starzenia, charakteryzuje się złocistą barwą. W subtelnej nucie smakowej, najintensywniej wyczuwalny jest kwiecisty bukiet, wzbogacony aromatem wanilii, korzeni i tytoniu.
Baron Otard XO (Extra Old) - to grupa najwytworniejszych trunków, których okres starzenia nie może być krótszy niż 7 lat. Cechuje je złożony, doskonale owocowy smak z wyczuwalną kwiatową nutą.
Baron Otard 1795 Extra - zestawiony z rzadkich, starych eaux-de-vie, które dojrzewały w piwnicach "Paradis" w Château de Cognac. Znana jest jego niezwykła długość i subtelność aromatyczna. Oczarowuje nas swym, bogatym bukietem suszonych owoców i wyprawionej skóry z lekką nutą banana. Ma charakterystyczny tylko dla prawdziwie starych koniaków, złoto - rubinowy kolor.
Wyłącznym dystrybutorem koniaku Baron Otard w Polsce jest Bacardi – Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
MORE PR, Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73,
e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|