Barracuda rozszerza możliwości reagowania na incydenty


2021-10-13
Barracuda rozszerza możliwości reagowania na incydenty o zautomatyzowane procedury i publiczne interfejsy API Klienci korzystający z Barracuda Total Email Protection mogą z wyprzedzeniem identyfikować zagrożenia oraz podejmować szybkie i skuteczne działania zaradcze

Najważniejsze informacje:

 

·        Dzięki rozszerzonym, publicznie dostępnym interfejsom API, dane firmy Barracuda dotyczące reagowania na incydenty mogą być wykorzystywane przez klientów korzystających z obecnych rozwiązań SOAR/SIEM/XDR.

·        Nowe mechanizmy obiegu zadań pozwalają klientom na łatwe tworzenie niestandardowych procedur, aby jeszcze bardziej zautomatyzować reagowanie z wykorzystaniem różnych rozwiązań zabezpieczających.

·        Klienci mogą oszczędzić czas i wyeliminować powielanie działań poprzez tworzenie obiegów zadań, które są automatycznie wykonywane w oparciu o wcześniej zdefiniowane wyzwalacze i warunki.

 

Firma Barracuda, zaufany partner i wiodący dostawca chmurowych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, ogłosił rozszerzone możliwości reagowania na incydenty, aby pomóc klientom profilaktycznie identyfikować zagrożenia oraz podejmować szybkie i skuteczne działania w celu ich eliminacji. Klienci mogą korzystać z publicznie dostępnych interfejsów API w celu zintegrowania posiadanych przez nich narzędzi SOAR/SIEM/XDR. Dzięki nowym, zautomatyzowanym obiegom zadań administratorzy mogą tworzyć schematy działania, które będą zaspokajać ich specyficzne potrzeby w poszczególnych zastosowaniach.

 

Barracuda, nazwana liderem w rankingu „The Forrester WaveTM: Enterprise Email Security, Q2 2021”, otrzymała najwyższą możliwą ocenę w zakresie takich kryteriów jak opcje wdrożenia, możliwości przetwarzania treści, reagowanie na incydenty, skalowalność i niezawodność oraz wsparcie i sukces klienta.

 

Raport Forrestera stwierdza: „Jeden z recenzentów skomentował, że funkcja reagowania na incydenty Barracuda Network »jest lepszym produktem ze względu na możliwość ciągłego stosowania środków naprawczych oraz prosty proces ich uruchamiania«”.1

 

Rozszerzone możliwości reagowania na incydenty są dostępne w ramach pakietu rozwiązań zabezpieczających Barracuda Total Email Protection, który zapewnia kompleksową ochronę poczty elektronicznej. Zaawansowane rozwiązania firmy Barracuda w zakresie ochrony poczty elektronicznej, w tym reagowanie na incydenty, przyciągnęły 3 400 nowych klientów w roku obrotowym 2021, który zakończył się 28 lutego 2021 r. Oznacza to 60-procentowy wzrost liczby nowych klientów w ujęciu rocznym.

Reagowanie na incydenty jest również dostępne jako część konsoli zarządczo-konfiguracyjnej ECHOplatform, która umożliwia dostawcom usług zarządzanych łatwe udostępnianie pakietu produktów Total Email Protection firmy Barracuda w imieniu klientów.

 

Cytaty

Złośliwe e-maile mogą trafiać do skrzynki pocztowej użytkownika, a kiedy tak się stanie, należy szybko się nimi zająć. Wielu organizacjom brakuje informacji i narzędzi, których administratorzy bezpieczeństwa potrzebują do zaradzenia zagrożeniom, czego skutkiem jest konieczność stosowania ręcznych, niedokładnych i  czasochłonnych działań naprawczych. powiedział Don MacLennan, SVP of Engineering and Product Management, Email Protection, w firmie Barracuda Rozszerzone możliwości reagowania na incydenty rozwiązują ten problem. Pomagają klientom łatwo tworzyć niestandardowe obiegi zadań w celu zautomatyzowania reakcji na wiadomości e-mail, co oszczędza czas i zapewnia spójną i skuteczną reakcję na zagrożenia e-mail.

 

Poprosiliśmy firmę Barracuda o uproszczony sposób uruchamiania procedur reakcji na incydenty i bardzo się cieszymy, że nam to zapewniono. To świadectwo tego, jak Barracuda słucha i współpracuje z klientami, aby pomóc nam rozwiązywać problemy, z którymi się borykamy w zakresie ochrony informacji biznesowych i wrażliwych danych naszych pracowników powiedział Brian Morris, Gray Television.

 

W obliczu narastających zagrożeń i niedoboru pracowników klienci potrzebują partnerów w dziedzinie bezpieczeństwa, którzy rozumieją, że nie każda organizacja będzie chciała reagować na incydenty e-mailowe w ten sam sposób. Naprawdę się cieszymy na możliwość korzystania ze zautomatyzowanych procedur reagowania na incydenty firmy Barracuda, dzięki czemu będziemy mogli zbudować schemat, który spełni nasze specyficzne potrzeby w poszczególnych przypadkach powiedział Nathan Dube z firmy Viant Medical.

 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SolskiComms

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl