BETFAN z kampanią "Lewy Guuurom"
BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata.
Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Organizowany jest co roku od lat 50-tych XX w. Po Złotą Piłkę najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – trofeum odbierał już pięć razy. Zdaniem BETFAN obecnie faworytem do Złotej Piłki jest Robert Lewandowski, a jego największy konkurent to Leo Messi.
- Szanse Roberta Lewandowskiego rosły systematycznie od sierpnia, co pokazuje analiza zmiany kursów na naszej platformie. Dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek. Kontynuując więc kampanię zapoczątkowaną na EURO 2020 „Polska Guuurom”, w której kibicujemy wszystkim polskim reprezentantom, zdecydowaliśmy w BETFAN, że zakład na Złotą Piłkę 2021 rozliczymy na korzyść Polaka na długo przed finalnym rozstrzygnięciem. Jemu się to po prostu należy! Robert – dla nas jesteś the best! Nie bylibyśmy także sobą, gdybyśmy nie zaprosili do dodatkowej zabawy naszych graczy i użytkowników aplikacji TVP Sport. Wiemy, czym żyją polskie media dlatego na naszej stronie można typować, w co ubierze się małżeństwo Lewandowskich, czy Robert będzie miał muchę czy krawat, a Ania wystąpi w kreacji polskiego czy zagranicznego projektanta – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Nadesłał:
PractumConsulting
|