Bidlab wzmacnia dział sprzedaży i obsługi klienta


Bidlab wzmacnia dział sprzedaży i obsługi klienta
2016-10-11
Do zespołu Bidlab – agencji specjalizującej się w efektywnym dostarczaniu ruchu – dołączyła Beata Woźniakowska. Objęła ona stanowisko Senior Account Manager.

Beata Woźniakowska odpowiedzialna jest za negocjowanie w imieniu firmy warunków zakupu kampanii reklamowych oraz ich planowanie. Do jej zadań należy również pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z agencjami performance i klientami bezpośrednimi.

- Zdecydowaliśmy się rozbudować dział sprzedaży i obsługi klienta, aby usprawnić proces komunikacji, a tym samym zagwarantować naszym partnerom jeszcze wyższą jakość usług. Zmiany związane ze wzmocnieniem w tym obszarze są częścią długofalowej strategii Bidlab. Stawiamy na rozwój i ciągłe podnoszenie kompetencji naszego zespołu - komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

W ostatnim czasie Beata Woźniakowska pracowała na stanowisku dyrektora e-mail marketingu w agencji zajmującej się performance marketingiem, gdzie była odpowiedzialna za doradztwo i budowanie strategii w zakresie sprzedaży produktów. Z branżą reklamową związana jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Radiu Kolor, Telewizji Polskiej S.A. oraz dla wydawców mailingowych.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl