Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera


Bilety do JuraParków ponownie w salonikach Kolportera
2017-05-08
Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków – w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim – czeka na osoby, które kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo. Promocja trwa do 30 czerwca.

Stowarzyszenie Delta oraz koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem, przygotowało wyjątkową promocję. Klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew – o pojemności 0,5l  i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków. Wartość każdego biletu to ok. 70 zł, a JuraParki w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim oferują szereg atrakcji – nie tylko dla najmłodszych.

Malowniczo położony Bałtowski Kompleks Turystyczny to największy obiekt rozrywkowy w Polsce i wizytówka województwa świętokrzyskiego. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli jednej osobie dorosłej i jednemu dziecku do 16 lat stanąć oko w oko z ponad 100 naturalnej wielkości modelami dinozaurów, a w Prehistorycznym Oceanarium z ogromnymi gadami zamieszkującymi niegdyś podwodne głębiny. Oprócz tego bilet upoważnia do zwiedzania Muzeum Jurajskiego, Gondwany, Żydowskiego Jaru, nieograniczonych zabaw na placu zabaw oraz otwiera wrota do uwielbianej przez dzieci Wioski Czarownic Sabatówka.

W Solcu Kujawskim oprócz dinozaurów na zwiedzających czekają ogromne owady. Makiety z nimi znajdują się w Parku Owadów. Ścieżka dydaktyczna JuraParku prowadzi także przez Muzeum Ziemi, Ogród Zimowy i Ogród Botaniczny, w którym obok roślin rodzimych podziwiać można „żywe skamieniałości”, a także rośliny niespotykane na co dzień w naszym kraju. Otrzymany w ramach promocji bilet, pozwoli dwóm osobom dorosłym i jednemu dziecku do 16 lat, korzystać do woli z urządzeń Parku Rozrywki.

Pasjonującą podróż do świata sprzed milionów lat zapewnia też JuraPark w Krasiejowie koło Opola. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli jednej osobie dorosłej i jednemu dziecku do 16 lat zobaczyć ponad 200 modeli prawie 70 gatunków mezozoicznych gadów i płazów, a dzięki Kapsule Czasu przemierzającej 300-metrowy tunel udać się w podróż przez miliardy lat istnienia Wszechświata. Bilet upoważnia także do zwiedzania Prehistorycznego Oceanarium, Pawilonu Paleontologicznego i Plaży Jurajskiej, udziału w pokazie filmu w Kinie Emocji 5D oraz korzystania z placu zabaw i Parku Rozrywki.

Dzieci do lat 4 (urodzone nie wcześniej niż w 2013 roku) korzystają bezpłatnie ze wszystkich atrakcji dostępnych w ramach promocji w poszczególnym JuraParku.

– To już druga akcja organizowana w salonikach prasowych Kolportera wspólnie z PepsiCo i JuraParkami. Ubiegłoroczna cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, więc postanowiliśmy ją powtórzyć, wprowadzając parę zmian, które naszym zdaniem będą istotne dla osób chcących skorzystać z promocji. Najważniejszą z nich jest długość ważności biletów. W ubiegłym roku akcja zaczęła się w lipcu, a bilety można było wykorzystać do października. W tym roku udział w promocji można wziąć już w maju, a bilety wykorzystać do 30 września – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl