Black Energy drink powraca
Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Tym razem Mike Tyson zaprasza wszystkich swoich fanów do wzięcia udziału w aktywacji konsumenckiej pod nazwą Kosmiczna Loteria Black. Każdy uczestnik loterii, który kupi produkt Black i zarejestruje kupon na specjalnej stronie www, będzie mieć szansę na wygranie dwóch samochodów Porsche od Mike’a Tysona oraz dwóch lotów Zero Gravity. Zwycięzcy loterii udadzą się na Florydę, gdzie z przylądka Canaveral będą mogli odbyć pasjonującą podróż. Szczegóły loterii wraz z regulaminem można znaleźć na stronie WWW.BLACKENERGYDRINK.COM.
Głównym kanałem komunikacji loterii jest TV wraz ze wsparciem działań w digitalu i na kanałach social media klienta. Loteria będzie również wspierana w punktach sprzedaży przez działania POS.
Autorem kreacji jest PZL, za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada FilmReaktor.
Za budżet mediowy kampanii TV odpowiada Havas Media.
Nadesłał:
PR Communication
|