„Blue Dragon - Przybliża Daleki Wschód”


„Blue Dragon - Przybliża Daleki Wschód”
2011-11-17
Już niebawem rusza kampania reklamowa marki Blue Dragon. Kampania obejmować będzie telewizję, prasę konsumencką oraz Internet.

„Blue Dragon - Przybliża Daleki Wschód” to pierwsza w Polsce kampania reklamowa marki Blue Dragon, należącej do AB Foods Polska. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz przybliżenie kultury Dalekiego Wschodu.

Spot telewizyjny pokazuje kunszt i precyzję rzemiosła Dalekiego Wschodu w zestawieniu z łatwością przygotowania potraw z użyciem sosu Blue Dragon. Spoty o długości 20 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat Cafe oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo kampania wsparta zostanie działaniami w prasie konsumenckiej oraz materiałami POS. Pierwsza odsłona kampanii potrwa od połowy listopada do połowy grudnia, druga zaplanowana jest na I kwartał 2012 roku.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia Group. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA\PR.

 

Blue Dragon to szeroka gama produktów kuchni orientalnej, w której znaleźć można produkty do sushi, gotowe sosy oraz dodatki kuchni azjatyckiej. Produkty Blue Dragon wyróżniają się oryginalnym smakiem, naturalnymi składnikami oraz brakiem konserwantów i sztucznych barwników.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl