Bluerank promuje Polską Prezydencję w UE


Bluerank promuje Polską Prezydencję w UE
2011-07-15
Agencja Bluerank i Instytut Adama Mickiewicza rozpoczęły współpracę w zakresie SEM dla portalu culture.pl oraz jego specjalnej sekcji tematycznej, przygotowanej w związku z Polską Prezydencją w Radzie Unii Europejskiej.

Firma Bluerank jest odpowiedzialna za opracowanie oraz obsługę kampanii PPC, która będzie promować najważniejsze wydarzenia kulturalne w Polsce i na świecie.

Kampania linków sponsorowanych jest wielojęzyczna - reklamy wyświetlane są między innymi we Francji, Hiszpanii, Belgii oraz Japonii. W ramach prowadzonych przez Bluerank działań SEM, serwis www.culture.pl poddany został audytowi SEO. Wdrożenie rekomendacji agencji przyczyni się do poprawy jego widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania na zapytania związane z kulturą oraz Polską Prezydencją w Unii Europejskiej. Ponadto, pracownicy Instytutu Adama Mickiewicza odpowiedzialni za obsługę serwisu, odbyli szkolenia z zakresu SEO i SEO Copywritingu, aby samodzielnie wspomagać proces pozycjonowania witryny.

Nowa wersja portalu culture.pl powstała, by promować projekty kulturalne realizowane w trakcie Polskiej Prezydencji w UE. Serwis prezentuje kalendarz wydarzeń obejmujących takie przestrzenie kulturowe, jak film, teatr, muzyka, sztuki wizualne, design, czy architektura. Wdrożenie działań SEM ma na celu promocję polskiej kultury w kraju i na świecie, a także ułatwienie dostępu do informacji zainteresowanym Internautom.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Szymon P.

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl