Bonarka prymusem bezpieczeństwa wśród galerii handlowych


Bonarka prymusem bezpieczeństwa wśród galerii handlowych
2020-05-06
Moda wróciła na Kamieńskiego. Najpopularniejsze polskie i światowe marki są znowu dostępne w Bonarce. W centrum wprowadzono szereg rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo klientów i pracowników m.in. pomiary temperatury przed wejściem, regularną dezynfekcję obiektu i ozonowanie toalet.

4 maja prawie 80% sklepów w Bonarce wznowiło pracę po kilkutygodniowej przerwie. Wśród nich znalazły się najbardziej lubiane przez krakowian marki. Pierwszy dzień po zniesieniu obostrzeń okazał się dla centrum dużym sukcesem. Na zakupy powróciło ponad 50% klientów w stosunku do okresu sprzed zamknięcia centrum. Odnotowano również znaczne zainteresowanie ofertą poszczególnych sklepów.

Klienci wybierają Bonarkę ze względu na bogate portfolio marek oraz środki bezpieczeństwa, które zostały wdrożone na terenie obiektu. W centrum regularnie przeprowadzane są dezynfekcja i wietrzenie powierzchni wspólnych oraz ozonowanie toalet. Wprowadzone zostały także dodatkowe środki ostrożności związane m.in. z liczbą klientów na terenie obiektu i w poszczególnych sklepach oraz z zachowaniem bezpiecznej odległości. Limit klientów w centrum to 1 osoba na 15 m2. Pracownicy ochrony na bieżąco monitorują liczbę osób znajdujących się na terenie obiektu przy pomocy zaawansowanego systemu liczenia klientów.

- Centrum wyznacza najwyższe standardy bezpieczeństwa dla galerii handlowych - mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki. - Jesteśmy jedyną galerią w Krakowie, która wprowadziła obowiązkowe pomiary temperatury ciała przed wejściem do obiektu. Procedura trwa dosłownie chwilę, a pozwala nam zminimalizować możliwość znalezienia się na terenie obiektu osób z objawami zakażenia wirusem. Sami klienci bardzo pochlebnie wypowiadają się na temat wprowadzonej przez nas procedury w poczuciu odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoje i innych.

Wraz z ponownym otwarciem centrum została uruchomiona kampania informacyjna #BezpieczeństwowCentrum, która wykorzystując popularne emotikonki zachęca do przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa w czasie pandemii. Uśmiechnięte buźki w maseczkach przypominają m.in. o zakrywaniu ust i nosa, noszeniu jednorazowych rękawiczek w trakcie zakupów oraz zachowywaniu odległości co najmniej 2 m od drugiej osoby. Na terenie parkingu znajdują się także materiały informujące o potrzebie zostawiania wolnego miejsca między samochodami. Kampania jest widoczna w często uczęszczanych miejscach centrum, ale także w mediach społecznościowych i na stronie internetowej obiektu.

Bonarka jest otwarta od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00 - 20:00. Lista otwartych sklepów w centrum jest na bieżąco aktualizowana na stronie bonarkacitycenter.pl oraz fanpage'u na FB. W związku z obowiązującymi rozporządzeniami kino Cinema City oraz strefa gastronomiczna są nieczynne. Część restauracji (KFC, Mc Donald's, Olimp, Burger King) serwuje jednak posiłki na wynos lub na dowóz.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lyrmed

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl