Bonarka z nową kampanią reklamową


Bonarka z nową kampanią reklamową
2018-03-01
Bonarka w tym roku mocno zamiesza. Ale mieszać będzie trendy, zakupowe okazje oraz świetną rozrywkę. Już niebawem na ulicach miasta oraz w mediach pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej tego krakowskiego centrum.

Współtwórczynią kreatywnego zamieszania jest wieloletnia ambasadorka marki Bonarka, aktorka Małgorzata Kożuchowska. Ważną rolę odegrają także krakowskie... ulice.

- Można zażartować, że będzie to taka krakowska mieszanka. Mozaika, będąca sumą dotychczasowych reklam, a zarazem kodem graficznym i ideowym naszej marki na ten rok - tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki z ramienia firmy TriGranit, odpowiedzialnej za zarządzanie Bonarką.

Bonarkowa mieszanka reklamowa połączy lajfstajlowe uniwersalia z krakowskim charakterem, awangardę z klasyką, powagę marketingu z reklamowym humorem. „Tegoroczna kampania jest paletą wyboru, przekładańcem mody, koktajlem zabawy i konglomeratem promocji" -  twórcy kampanii „puszczają oko" do odbiorców i odsłaniają rąbka reklamowej tajemnicy.

Tłumaczą też, skąd w nowych kreacjach wzięły się nazwy krakowskich ulic. - Focha, Wolnica, Sienna. Nazwy tych i innych ulic są świetnym pretekstem do zabawy językowej, która połączy przestrzeń miasta z handlowym kontekstem i da nieoczekiwany efekt.

Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską. Poza wyrazem graficznym na różnych nośnikach (od form internetowych po klasyczną reklamę zewnętrzną), kampania znajdzie też odzwierciedlenie w innych działaniach zaplanowanych przez centrum. - Będą one miały mocno uliczny kontekst i dostarczą wielu powodów do odwiedzenia naszego centrum - wyjaśnia
Katarzyna Kasprzak.

Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest uznany i ceniony fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel centrum firma NEPI Rockcastle.

BONARKA CITY CENTER I NEPI ROCKCASTLE PLC

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii. Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92  tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji oraz jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest TriGranit Corporation.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl