BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!


BPI Real Estate Poland odkryło pozytywne strony lockdownu!
2020-08-27
BPI Real Estate Poland postanowiło skoncentrować się na pozytywnych aspektach lockdownu wywołanego pandemią COVID-19.

BPI Real Estate Poland w trosce bezpieczeństwo, poza pracą zdalną, wdrożyło wiele rozwiązań mających na celu pozytywne wykorzystanie czasu w trakcie lockdownu. Jako pierwsze zastosowane zostały działania mające na celu ochronę zdrowia pracowników i klientów. W związku z tym, poza pracą zdalną w centrali firma wprowadziła wirtualne biura sprzedaży we wszystkich inwestycjach w Polsce. Następnie BPI postanowiło zadbać o tych, którzy potrzebują pomocy w tym trudnym czasie. BPI zaangażowało się w akcje charytatywne - #podarujkomputer inicjatywę organizowaną przez Tauber Promotion, która przez zakup komputerów umożliwiła dzieciom naukę w domu oraz wsparła organizacje pozarządowe niosące pomoc dzieciom w potrzebie, a także akcji "Real estate for real-life heroes”, którą zorganizowało JLL przekazując darowizny na rzecz Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. BPI umożliwiło także swoim pracownikom pełnienie wolontariatu w godzinach pracy w celu niesienia pomocy osobom potrzebującym, jak np. seniorzy, którzy potrzebowali wsparcia przy codziennych zakupach.

Pandemia zaskoczyła nas tak samo jak wszystkich. Dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów bardzo szybko i sprawnie przeszliśmy na tryb pracy zdalnej. Dla mnie początek pracy z nowym zespołem na odległość także był dużym wyzwaniem, bo w BPI bardzo mocno stawiamy na pracę zespołową. Jednak dzięki nowinkom technicznym i otwartości oraz zaangażowaniu całej ekipy w Polsce udało nam się przejść przez ten newralgiczny czas bardzo sprawnie, za co wszystkim dziękuję! – powiedział Béranger Dumont, Prezes Zarządu BPI Real Estate Poland

 

BPI Real Estate to firma niezwykle otwarta, dlatego od początku działalności w Polsce wdraża doświadczenie i wartości wypracowane w Belgii, będąc tym samym nie tylko profesjonalnym deweloperem, ale przyjaznym i cenionym miejscem pracy dla stale powiększającego się zespołu. Firma także czas lockdownu postanowiła wykorzystać pozytywnie i wprowadzić wewnętrzne zmiany i udogodnienia. Technologia i rozwiązania online stały się stałym codziennym narzędziem pracy. Wszystkie szkolenia, które wcześniej zostały zaplanowane stacjonarnie zostały bardzo sprawnie przeniesione online, zapewniając pracownikom bezpieczny dostęp do wiedzy i najnowszych rozwiązań. Zmiany dotyczyły także zaplanowanych wewnętrznych eventów. Te z imprez, które można było zorganizowane zostały w sieci, jak rokrocznie obchodzony Dzień Dziecka i zaplanowany z tej okazji Turniej Szachowy. Rozgrywki z udziałem dzieci pracowników BPI odbyły się online i cieszyły się równie dużym zainteresowaniem jak wcześniejsze wydarzenia tego typu. Czas, w którym wszyscy pracownicy centrali pracowali w ramach home office został także wykorzystany na odświeżenie i przearanżowanie biura, które BPI dzieli razem ze spółką z grupy - CFE Polska.

Postanowiliśmy też nie tracić pozytywnego podejścia do życia, który wyróżnia naszą firmę i utrzymać je także w trudnym dla wszystkich czasie lockdownu. Każdy z nas starał się ten czas wykorzystać jak najlepiej także dla siebie, koncentrując się na realizacji tego, na co dotychczas nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu. Jedni czas spędzany w domu, poza godzinami pracy poświęcili na regularne ćwiczenia, inni na nadrabianie zaległości książkowych. Duża cześć zespołu zaangażowała się także w pomoc sąsiadom okazując wsparcie chociażby przy codziennych zakupach – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland.

Dzięki zastosowanym innowacjom Pandemia COVID-19 oraz związany z tym lockdown sprzedaż mieszkań w inwestycjach BPI Real Estate Poland realizowanych w Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu nie różniła się od wcześniejszych miesięcy. Okazało się, że w naszym wykonaniu home office jest tak samo efektywny dla pracowników biurowych, jak i działu sprzedaży. Pomimo przejścia na tryb pracy zdalnej, zainteresowanie naszą ofertą było, a dział handlowy działał tak samo sprawnie, jak w czasie kiedy biura były fizycznie otwarte dla klientów – powiedział Wojciech Smolak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland w bieżącym roku w ramach finalizowanych inwestycji (Vilda Park w Poznaniu, Bulwary Książęce we Wrocławiu, wolaRE i Rezydencja Barska w Warszawie) odda na rynek blisko 730 mieszkań. Wszystkie inwestycje realizowane przez BPI Real Estate każdorazowo finansowane są ze środków własnych dewelopera.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl