BrainJuice Group dla MTV Networks Polska


BrainJuice Group dla MTV Networks Polska
2011-06-02
Grupa marketingowa BrainJuice Group zrealizowała projekt, wspierający promocję letniego Festiwalu MTV Gdańsk Dźwiga Muzę Dance Edition 2011

Funkcję osi komunikacji w Internecie pełni serwis www.festiwalmtv.pl. Został on przygotowany w dwóch wersjach językowych, a jego ideą jest przekazanie poprzez Internet „ducha festiwalu” młodym twórcom muzyki hiphopowej oraz tancerzom. Serwis nie tylko dostarcza wszystkich ważnych informacji związanych z Festiwalem Gdańsk Dźwiga Muzę, ale także zachęca młodych twórców muzyki oraz tancerzy do wzięcia udziału w specjalnych konkursach i warsztatach, towarzyszących temu wydarzeniu.

 

„Treść oraz szata graficzna zostały precyzyjnie dopasowane do grupy docelowej, którymi są młodzi pasjonaci muzyki. Ponadto serwis zintegrowaliśmy  z fanpagem Festiwalu w serwisie Facebook (www.facebook.com/GdanskFestiwalmtv), a wszystkie informacje zostały przez nas przygotowane w formie ‘easy share’. Oznacza to, że użytkownik może w błyskawiczny sposób podzielić się nimi na swoim profilu w takich serwisach społecznościowych, jak: facebook, blip, twitter, wykop, digg etc. Internet jest „środowiskiem naturalnym” dla tej grupy odbiorców, czyli przedstawicieli pokolenia Y, komunikujących się z otoczeniem przede wszystkim za pomocą właśnie Internetu” – komentuje Sławomir Ziętarski, Dyrektor Operacyjny BrainJuice Group.

 

Projekt „Festiwal MTV Gdańsk Dźwiga Muzę 2011 – Dance Edition” jest w tym roku kolejnym przedsięwzięciem zrealizowanym przez BrainJuice Group dla MTV Networks Polska. Poprzednie działania  wspierały klienta w promocji wiosennej ramówki kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. W ramach tego projektu BrainJuice Interactive opracowało i wdrożyło architekturę informacji, projekty graficzne oraz oprogramowanie specjalnej strony www.wiosnawcomedycentral.pl, promującej wiosenną ramówkę stacji.  Natomiast House of Numbers zadbało o użyteczność witryny, a także właściwe przeprowadzenie części konkursowej, w tym prawidłowe zbieranie danych. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

FuturePR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl