Buddha - nowa marka napojów w portfolio firmy FoodCare


Buddha - nowa marka napojów w portfolio firmy FoodCare
2012-08-13
Firma FoodCare, właściciel marek napojów BLACK, FRUGO, 4MOVE i N-GINE oraz produktów suchych oferowanych pod markami Gellwe i Fitella wprowadza na rynek markę Buddha Drink. To debiut producenta w kategorii napojów alkoholowych segmentu RTD (Ready to Drink).

Buddha to pierwszy na polskim rynku drink o smaku egzotycznych owoców pitahaya, tych samych, które nadają niepowtarzalny charakter czarnemu FRUGO. To właśnie sukces tego napoju – najchętniej wybieranego koloru z bogatego portfolio mocno owocowego FRUGO – stał się impulsem do zaoferowania drinku Buddha w tym smaku.

„Wydatki na drinki segmentu RTD rosną w Polsce szybciej, niż na jakiekolwiek inne alkohole. Trend ten będzie się utrzymywał dzięki coraz liczniejszym i coraz bardziej popularnym klubom, w których młodzi ludzie spędzają wolny czas. To powód, dla którego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszego portfolio nową markę – Buddha Drink. Debiutujemy drinkiem o smaku egzotycznych owoców pitahaya. Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 milionów butelek, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes firmy FoodCare.

Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 PLN. Napój zawiera 7% alkoholu.    


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl