Buddha Pitahaya: FoodCare otwiera przejście do innego świata


Buddha Pitahaya: FoodCare otwiera przejście do innego świata
2012-08-29
Na rynku pojawiła się nowa marka: Buddha Drink. Napój alkoholowy z segmentu RTD (Ready to Drink) inspirowany smakiem czarnego FRUGO wprowadziła do swojego portfolio firma FoodCare.

Buddha Pitahaya to pierwszy na polskim rynku drink o smaku egzotycznych smoczych owoców pitahaya. Zamknięty w szklanej butelce o pojemności 200 ml napój zawiera 7% alkoholu. Dzięki temu pozwala oderwać się od szarej codzienności i szybko przenieść w kolorowy świat zabawy i radości.

„Poszukując nazwy do nowej marki chcieliśmy, by zawierała w sobie zachwyt i euforię, bo Buddha to nie tylko napój, to stan umysłu.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. „Jestem przekonana, że nasz napój zdecydowanie i pozytywnie wyróżni się spośród produktów oferowanych przez konkurencję nie tylko dzięki nowoczesnej designerskiej butelce, którą z daleka będzie widać na każdej półce, ale także oryginalnemu egzotycznemu smakowi.” – dodała Paulina Włodarska.

Drink Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 PLN. Napój zawiera 7% alkoholu.   


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl