By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem Kampanii Złotej Wstążki


2020-09-02
Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór. Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu – to tylko niektóre z nich. Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc.

By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia – Żabka Polska dołącza jako partner do „Kampanii Złotej Wstążki”, wspierając ją finansowo i zachęcając do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.

 

„Kampania Złotej Wstążki” ma charakter społeczny i jest organizowana we wrześniu – Światowym Miesiącu Świadomości Nowotworów Dziecięcych. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, a jej symbolem złota wstążka.

 

Żabka Polska to nowoczesna firma, której dynamiczny rozwój wspierają wdrażane innowacje. Sieć nowoczesność rozumie znacznie szerzej, dlatego realizację strategicznych priorytetów łączy ze społeczną odpowiedzialnością. Żabka chce być dobrym sąsiadem dla milionów Polaków. Funkcjonować blisko i w zgodzie z lokalnymi społecznościami. Dlatego aktywnie włącza się w ich życie, będąc partnerami akcji, stowarzyszeń i organizacji o charakterze sportowym, rekreacyjnym, edukacyjnym. Stara się pomagać tam, gdzie ma możliwość wyrównania szans, dania nadziei osobom, które z przyczyn od siebie niezależnych mają utrudniony start, możliwości rozwoju i cieszenia się zdrowym, aktywnym życiem.

 

– W centrum naszych działań w obszarze odpowiedzialności społecznej stawiamy człowieka i jego potrzeby, pamiętając przy tym, jak ważna jest dbałość o zdrowie i aktywny styl życia. Choroby nowotworowe u dzieci to niezwykle trudny temat, wymagający stałej uwagi. Dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się wesprzeć „Kampanię Złotej Wstążki. Uczestnicząc w tym projekcie, chcielibyśmy przede wszystkim sprawić, by każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia i dalszy rozwój wspólnie z innymi rówieśnikami – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

 

Kluczowymi celami „Kampanii Złotej Wstążki” są: zwiększenie świadomości na temat nowotworów dziecięcych oraz pozyskanie środków na leczenie dzieci.

 

Organizujemy kampanię Złotej Wstążki, ponieważ chcemy pokazać solidarność z dziećmi chorymi na nowotwory i ich rodzinami oraz zaangażować wszystkich na rzecz walki o ich zdrowie i życie. Zależy nam na tym, żeby każde dziecko, które zachoruje na raka, miało realną szansę na wyzdrowienie. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Dlatego cieszymy się, że Żabka to rozumie i możemy liczyć na jej wsparcie – mówi Przemek Pohrybieniuk, Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

 

Kampania będzie miała pozytywny charakter i przekaz. We wrześniu w jej ramach będzie można poznać historie dzieci, ich rodzin, personelu medycznego oraz wolontariuszy. Będą wśród nich Prawdziwi Bohaterowie, którzy wygrali z rakiem lub nadal się z nim zmagają oraz osoby, które im towarzyszą. To historie ukazujące siłę, jaka płynie z solidarności i wsparcia.

 

Sieć Żabka Polska już po raz kolejny wspiera Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. W czasie pandemii sieć przekazała wsparcie finansowe na rzecz walki z COVID-19, z którego zakupione zostały środki ochrony osobistej i testy diagnostyczne w kierunku SARS-Cov-2 dla podopiecznych Fundacji oraz współpracujących z nią opiekunów i personelu medycznego Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei.

 

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” działa od 29 lat. Wraz z lekarzami i personelem medycznym ma wiedzę, doświadczenie i dostęp do sprzętu medycznego, dzięki którym zapewniają niezbędną pomoc dzieciom chorym na raka i ich rodzinom. To właśnie dzięki inicjatywie Fundacji powstała jedna z najnowocześniejszych klinik dla dzieci w Polsce – Przylądek Nadziei we Wrocławiu. 


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Krupska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl