Cała Polska goli „Siarę”!


Cała Polska goli „Siarę”!
2011-05-19
Agencja marketingu zintegrowanego Let’s Evolve Marketing (L-E-M) oraz agencja public relations studio PRowokacja prowadzą dla firmy Wilkinson, producenta maszynek i kosmetyków do golenia, ogólnopolską kampanię Cała Polska goli „Siarę”!
Koncepcję kreatywną kampanii Cała Polska goli „Siarę”! przygotowała agencja marketingowa L-E-M, która zajęła się także kreacją wszystkich materiałów marketingowych, prowadzeniem oficjalnego fanpage’a firmy Wilkinson (www.facebook.com/WilkinsonPolska) oraz działaniami samplingowymi.

 

Silnym wsparciem akcji jest sampling prowadzony w  największych miastach Polski, koordynowany także przez agencję L-E-M. Wyróżniający się z tłumu reprezentanci firmy Wilkinson namawiają mieszkańców Polski do poparcia akcji zgolenia przez Janusza „Siarę” Rewińskiego brody i rozdają  najlepszą maszynkę jednoczęściową Wilkinson Xtreme3. „Dodatkowym, ciekawym elementem tej kampanii jest możliwość przyłączenia się do akcji na Facebooku już w momencie otrzymania maszynki, gdyż nasi samplerzy dysponują specjalnie przygotowanymi tabletami Samsung GalaxyTab. Kampania Cała Polska goli „Siarę”!  to jedna z największych akcji samplingowych w tym roku w Polsce”  – podsumowuje Paweł Raczkowski, managing director agencji L-E-M.

 

Kompleksowe działania public relations prowadzi agencja studio PRowokacja. Do zadań agencji należą całościowe działania media relations, kontakty z potencjalnymi patronami kampanii oraz wsparcie lokalnych wydarzeń.

 

Działania w agencjach nadzorują: Paweł Raczkowski (L-E-M) i Agnieszka Burzyńska (studio PRowokacja). Kampania wspierana jest także działaniami reklamowymi w internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Global. 

 

Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45
http://www.studioprowokacja.pl/


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

studio PRowokacja

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl