Capgemini wprowadza OCommerce


2013-10-08
Capgemini wprowadza OCommerce, nowe rozwiązanie skierowane do sieci handlowych i producentów dóbr konsumenckich, które służy optymalizacji kontaktu z klientami korzystającymi z nowych technologii.

Capgemini wprowadza OCommerce, nowe rozwiązanie skierowane do sieci handlowych i producentów dóbr konsumenckich, które służy optymalizacji kontaktu z klientami korzystającymi z nowych technologii. Przygotowane we współpracy z Oracle narzędzie pozwala na lepszą interakcję z konsumentami w obrębie wszystkich kanałów komunikacji, kładąc nacisk na zwiększenie liczby transakcji i poziomu lojalności klientów poprzez proaktywny kontakt i działania marketingowe.

Według najnowszej edycji badania Capgemini, Digital Shopper Relevancy, 60 proc. klientów oczekuje, że do 2014 r. spójność pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży używanymi przez jednego sprzedawcę stanie się normą. Jednak zdaniem ponad połowy respondentów, większość sprzedawców nie wykazuje konsekwencji w sposobie, w jaki przedstawia swoją ofertę w obrębie różnych kanałów. Za pomocą OCommerce, Capgemini i Oracle pomagają sprostać tym oczekiwaniom. To kompleksowe rozwiązanie może zostać wdrożone w całości lub w obrębie tylko jednego punktu kontaktu, a z czasem rozszerzone w zależności od potrzeb i budżetu.

Całość artykułu można przeczytać tutaj:  Capgemini wprowadza OCommerce - CRM


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl