Chata Polska i LoboSystem – wspólny grill i przysmaki!
Z rodziną i dziećmi, znajomymi czy w pojedynkę? W parku, na łące, w sadzie czy w ogrodzie? Jaki jest idealny przepis na majowe grillowanie? Chata Polska wraz z LoboSystem postanowili dowiedzieć się jakie są najlepsze sposoby na przyjemne chwile relaksu podczas majowego grillowania od Klientów sieci.
Agencja LoboSystem przygotowała kolejne działania wspomagające sprzedaż w sieci sklepów Chata Polska. Konkurs konsumencki trwać będzie od 9 do 31 maja 2011 r. Aby wziąć w nim udział należy zrobić zakupy o minimalnej wartości 20 zł, na dowolne produkty marek objętych promocją (Heinz, Pudliszki, Żubr, Tyskie, Coca-Cola, Nestea, Kropla Beskidu, Fanta, Sprite, Winiary, Nordis, Kamis, Knorr, Hellmanns, Rama, Delma oraz Sokołów) oraz odpowiedzieć na pytanie: „Jaka jest Twoja recepta na udane grillowanie?”.
Mechanizm promocji łączy trzy różne kanały zgłoszeń uczestnictwa w konkursie: formę tradycyjną (umieszczenie kuponu w urnie na terenie sklepu), system zgłoszeń SMS oraz elektroniczny formularz online dostępny na dedykowanej stronie promocyjnej http://www.chatapolska.pl/wielkiegrillowanie/. Zgodnie ze słonecznym i aromatycznym tematem promocji nagrody są równie klimatyczne. 30tu zwycięzców będzie cieszyć się nowoczesnym sprzętem grillowym, a smaku i aromatu do wspólnych przygód dodadzą zestawy przypraw Kamis dla 100 laureatów nagród II stopnia.
Promocja konsumencka po raz pierwszy wspierana jest również akcją zorganizowaną w kanałach dystrybucji. Sklepy objęte promocją są dodatkowo premiowane za zaangażowanie w promocję i motywowane konsumentów do nadsyłania zgłoszeń. Detaliści wraz z materiałami promocyjnymi POS otrzymali instrukcję z wyjaśnieniem sposobu ich rozmieszczenia na terenie sklepu oraz informowania Klientów o promocji. W trakcie trwania akcji konsumenckiej placówki odwiedzi Tajemniczy Klient, który oceni stopień realizacji założeń i zaangażowania pracowników w promocję. Wygrywa 10 sklepów, które w badaniu zdobędą najwyższe noty. Dla nich również przewidziano nagrody, które zostaną indywidualnie dobrane przez kierowników na potrzeby danego miejsca sprzedaży spośród wskazanej puli sprzętów do wyboru dla laureatów konkursu.
Nadesłał:
LOBOSYSTEM
|