„Chill ON” – nowa oferta w subskrypcji od Mobile Vikings


„Chill ON” –  nowa oferta w subskrypcji od Mobile Vikings
2019-03-28
Mobilny operator wprowadził właśnie ofertę „Chill ON” opartą na coraz popularniejszym wśród Polaków modelu subskrypcyjnym, w którym liczą się wygoda użytkowników i brak długoterminowych zobowiązań.

„Chill ON” łączy wygodę i pewność działania usługi znaną z tradycyjnego abonamentu oraz gwarancję ceny i brak zobowiązań charakterystyczne dla ofert typu pre-paid. Nowa propozycja Mobile Vikings jest skierowana do osób, które oczekują od operatorów komórkowych prostych i nowoczesnych rozwiązań gwarantujących maksimum korzyści i minimum formalności.

Aby skorzystać z oferty i cieszyć się z wolnością jaką daje „Chill ON” wystarczy w kilku krokach aktywować subskrypcję. Użytkownik rejestruje najpierw konto, generuje nowy numer telefonu lub przenosi dotychczasowy, podpina swoją kartę płatniczą i na koniec zamawia kartę SIM, którą dostarcza kurier.

 Oferta „Chill ON” jest dostępna w formie miesięcznej subskrypcji za jedyne 25 zł. W jej ramach klienci mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych. Co więcej użytkownicy otrzymają na start bonus w wysokości 10 zł do wykorzystania na dodatkowe usługi takie jak: roaming, połączenia międzynarodowe czy SMSy premium. Korzystanie z nich ułatwi inteligentny portfel – pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku wyposażone w opcję automatycznego uzupełnienia środków.

W „Chill ON” klient nie musi podpisywać długoterminowych umów - sam decyduje jak długo chce korzystać z subskrypcji. W dowolnym momencie może zrezygnować z usługi bez okresu wypowiedzenia i dodatkowych opłat. Nie musi również pamiętać o zasilaniu konta ani opłacaniu rachunków, bo dzięki karcie płatniczej wszystko odbywa się automatycznie. Co więcej każdy Viking może w prosty sposób zarządzać swoim kontem z poziomu komputera i aplikacji mobilnej VikingApp dostępnej na smartfony z systemami iOS i Android.

Udostępnienie prostej i wygodnej oferty opartej na subskrypcji idealnie wpisuje się w unikalny model biznesowy Mobile Vikings, który zakłada wdrażanie innowacyjnych produktów i wyznaczanie trendów na rynku telekomunikacyjnym. Wierzę, że nowa oferta przypadnie do gustu nowym, jak i obecnym Vikingom, którzy cenią sobie wygodę i niezależność, a jednocześnie oczekują wysokiej jakości usług – mówi Paweł Skaba, CMO Mobile Vikings.

 Oferta „Chill ON” to kolejne rewolucyjne rozwiązanie wprowadzone przez Mobile Vikings na polskim rynku. W listopadzie 2018 r. roku firma udostępniła klientom usługę V2V (Viking to Viking), dzięki której Vikingowie mogą nie tylko zapraszać do sieci swoich bliskich i znajomych, ale także samodzielnie rejestrować ich karty SIM.

Mobile Vikings to wirtualny operator komórkowy, który zadebiutował na polskim rynku pod koniec 2013 r. Firma systematycznie umacnia swoją pozycję w segmencie MVNO wdrażając innowacyjne usługi i rozwiązania nieobecne do tej pory na rynku. Znakiem rozpoznawczym Mobile Vikings są proste zasady i wysoka jakość usług, które pozwoliły firmie zbudować społeczność blisko 50 tys. lojalnych użytkowników i osiągnąć jedną z najniższych wartości wskaźnika odejść z ofert prepaid na polskim rynku.


Redakcja Archnews informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja Archnews nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Madogz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl